The Bad Gal Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Har ikke spist det før, men av en eller annen rar årsak har jeg fått så lyst på det(fødeklar på overtid, lettsolgt og matlei/apetittløs) Ser egentlig ikke særlig godt ut, men hører så mange sier det er SÅ digg, så nå er jeg frista... Er en kebab en kebab, eller er det masse ulike typer? Hva velger en nybegynner? Jeg er glad i sterk mat og tåler det godt. Kanskje en sterk kebab med snuskete kjøkkenbasselusker(er vel tanken på det som har stoppa meg til nå) i kan sette igang fødselen! Og ja, jeg kjeder meg, så derfor dette utrooolig viktige spørsmålet!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Å,det er jo så godt :-)) den kan fåes i 3 styrker, medium,sterk og hot.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Liker rullekebab med kylling og så liker jeg Durum. Durum er yammi!! http://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCr%C3%BCm
The Bad Gal Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2010 Da blir det ihvertfall en hot, tror jeg sjanser på kebab idag, jeg. Er jo ikke akkurat diettmat det der, og siden jeg føder any time nå, så er det bare få dager igjen før det er tilbake til havregrøt, salat og kyllingfilet...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Så lenge det ikke er katt eller hund i kebaben er det veldig godt:D Spesielt durumkebab:D
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Det kommer HELT an på hvor du kjøper det. Noen steder smaker kebaben jævlig, andre steder er den veldig god.
Ugl@ Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Finnes kebab som er rene himmelen, og kebab som ikke egner seg som mat for råtter engang. Forhør deg med andre om hvor man får den beste og hvor de har god hyigene.
The Bad Gal Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2010 Har bare ett sted å kjøpe fra i rimelig avstand(orker ikke kjøre inn til Oslo) Men, nå har en plutselig ut-av-det-blå hysterisk mann nektet meg og sier jeg får vente til etter fødsel, ifall de har malt opp lik eller annet humbug i kebabkjøttet, så da blir det noe med kylling idag også.... *sukk* Har jo sikkert ikke lyst på kebab etter fødsel, jo! Han er dagens gledesdreper, altså. Takk for svar dere!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Inspirert: Sett deg på gubben! Men ikke for lenge, da.
The Bad Gal Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2010 Hahaha, ja kanskje jeg kan tvinge han til å kjøpe likevel! Godt tips! :-))) (siden jeg har gått opp masse kilo nå, så er vi like tunge, så får benytte sjansen før jeg er slank og lett igjen!) Revenge is mine!
Turid Laila Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Hvis du har planer om å kjøpe på Nam Nam så kan det godt hende de ikke har noe god der. Burgeren der er i alle fall helt forferdelig! Jeg liker ikke kebab, men sånn rullekebab, eller Schwarma det er digg!
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. januar 2010 #12 Skrevet 22. januar 2010 Varierer veldig. Bor i Bergen og her er det mye kebabsjapper. Enkelte steder får du bare en lefse med noe kinakål og dressing i,mens du andre steder får skikkelig god kebab! Vi kjøper alltid kebaben på Daniels kebab (tips til dere i bergen). den er fantastisk god, masse kjøtt og dressing og de har bra hygiene på kjøkkenet der.
The Bad Gal Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2010 Hey Gunda! Ja, er jo de som er nærmest, så hadde vel gjerna blitt der, ja. Tenker det får vente til en annen gang, jeg, ble nedstemt hjemme, samt at om du sier dem ikke er så gode der, så tror jeg på det! De har begynt å slørve veldig med pizzaen der nå ihvertfall....
Turid Laila Skrevet 22. januar 2010 #14 Skrevet 22. januar 2010 Har ikke smakt kebab der, bare cheeseburger, og den er helt grusom. Lurer på hva slags ost som er på den! Hvis ikke den i asker er lagt ned, den bittelille som ligger ved siden av Mix og den gata ved Lancelot, så er det en mulighet. Der er det godt! Eller de som liker kebab sier at Nesbru kebab er den beste!
The Bad Gal Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 22. januar 2010 Oh, da blir det Nesbru når min store kebabpremiere skal skje, haha!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #16 Skrevet 22. januar 2010 Æsj,æsj,æsj,nei,man kan jo like så godt skjære opp kinakål,dynke det i hvitløksaus og kline på noe kvalmende kjøtt,jeg regelrett blir fysisk kvalm av den suppa der altså...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #17 Skrevet 22. januar 2010 Da er definitivt ikke Kebab noe for deg 19.28. Men til hovedinnlegger..er helt enig i at det finnes mange typer kebab og alle er ikke like gode dessverre. Jeg elsker den maten..der den er god....og kebab er faktisk IKKE det mest usunne man kan spise...finnes andre ting som er mindre bra. Lykke til...en dag må jo bli den første :-)
Gjest sug lut Skrevet 22. januar 2010 #18 Skrevet 22. januar 2010 Er paven egentlig katolsk? Men forhør deg med kjennere, en kebab er IKKE en kebab. Du må gå på Den Beste Sjappa I Byen. Men jeg tror ikke du er i min by?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #19 Skrevet 22. januar 2010 Vi har tre steder i distriktet som selger nyyyyyyyyyelig kebab.. Vi har det sjeldent, men guri så godt det er når vi først har det...:-) Både vanlig kebab og en rullekebab med en nydelig og spesiell saus..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #20 Skrevet 22. januar 2010 Bare kjøpt det en gang.. Noe kvalmt sauekjøtt oppi.. Fysh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå