Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Synst det er helt ekstremt til tider. Til og med fine damer jeg vet de ikke liker i det hele tatt og snakker skikkelig stygt om blir de skikkelig satt av når de er til stede. Ps! Er ikke et sjalu, stygt fleskeberg uten liv om noen vil formode det ;-) Blir bare litt satt ut av menn sin enspora natur noen ganger. Min mann er heldigvis ikke av de verste :-) Virker som menn legger veldig lite i annet enn utseende når de sorterer ut kvinner. Personlighet er noe man kan vuredere på et langt senere stadie. Intelligens og ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Er vel for same grunnen vi damer er himla opptatt av utseendet på menn?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Vet du hva, jeg tenker det motsatte! Sitter for tiden å tråler side opp og side ned med brudekjoler, og hvis du går inn på finn.no å ser gjennom bilder, så ser du at de som gifter seg som regel ikke er av de mest billedskjønne damene! Ikke for å være slem, men det er overdose av de som er middels i utseende og nedover..
Loglady Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Forskning viser at hjernen vår oppfatter symmetri som pent, og at ytre symmetri er et tegn på god forplantningsevne. Et genetisk anliggende. Biologien vår trekkes derfor ubønnhørlig mot det vi oppfatter som pent.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Hva hadde det egentlig med saken å gjøre 13:22? Menn har for vane å ikke la utseende overstyre valget av partneren sin, men går etter personlighet, kone-evne og om hun ville ha vært en god mor. Er nå det forskning tilsier. Men tror utseende går begge veier. Hvor mange innlegg her inne har det ikke vært om Johnny Depp, og McDreamy osv? Og det fra gifte husfruer som elsker mannen sin over alt på jord osv.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 HI her. Tenker ikke nødvendigvis på valg av partner. Men hvem man glor på, henvender seg til osv. At de blir veldig satt ut for å si det sånn. Jeg synst veldig pene menn ikke er de mest sexy. Tror vi damer vurderer et større register.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Det er rett og slett det primitive instinktet i menn som slår inn. De klarer bare ikke å la være. De er skapt slik! Noen mer enn andre, men generellt vil alle menn bli satt ut av en vakker kvinne! Fornuften og hva de velger å gjøre med det er en helt annen ting!
Tante Blås Squaw Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Jeg syns kvinner er mer opptatt av andre kvinners utseende enn menn er. Joda, menn vil alltid glo etter damer de syns er flotte, men det er kvinnene som bruker masse tid på å kritisere hverandres utseende.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Enig med Hjemmetråkkende Sqaw- de mannfolka jeg omgås med kan nok legge merke til pene damer, men det er kvinnfolka som er opphengt i andre damers utseende.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. januar 2010 #12 Skrevet 22. januar 2010 Uten å ha lest hovedinnlegget (bare overskiften) Så er det nok fordi en overvekt av menn er visuelle. Det vil si at synssansen er den dominerende. Og en partnes utssende vil derfor være viktig. Kvinner er ikke så visuelle (eller det finnes selvsagt mange kvinner som er sterkest styrt av det visuelle også- men det er flere menn enn kvinner) Mener på jeg har lest at majoriteten av kvinner er kinistetiske, eller taktile om du vil.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #13 Skrevet 22. januar 2010 Det er som du sier, det er natur og biologi. Menn tenner på det visuelle, de kan ikke noe for det. Samtidig velger de ikke ut dama i sitt liv bare pågrunn av utseende. jojo, kan hende at noen få gjør det.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #14 Skrevet 22. januar 2010 Jeg er veldig pen. (sorry for smakløs kommentar) Sykt mange menn glor. Men det finnes de som ikke gjør det. På hverken meg eller andre enda smekrere venninner i ulike variasjoner.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #15 Skrevet 22. januar 2010 det er hjernen som er programmert slik. Mannens biologi. Aksepter det, betyr ikke at de ikke liker deg fordi om. Vi kvinner kikker vi også, men har bedre breddesyn enn menn, derfor kan vi lettere skjule at vi kikker. Menn må snu seg for å klare å se.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #16 Skrevet 22. januar 2010 Hvilke menn omgåes du da? SElvsagt liker menn og se på pene kvinner, men det er da VELDIG individuelt hva menn finner attraktivt? Eller? På samme måte som vi kvinner LIKER og se på kjekke menn, men det er da individuelt hva vi liker..Vi går ikke og ser etter "personlighet" når vi er på byn, gjør vi det? Man går etter visse minimuskriterier på utseende,- f.eks HØYDE, er for meg viktig, og liker de ikke for slappe i fisken/lubne...Etter det så ser jeg på tennen, de må være friske og sunne....Ut over det så går det på og bli kjent for å se om "det er noe":.... Og sånn er det vel hos menn? KAnskje er det første de ser etter et lekkert hår, også tenner, så pupper eller om hun har "nok og ta i"; eller om hun er slank nok..Avhengig av preferanser..MAn kan ikke forvente at menn ser etter ei snill jente på byn? Det SER man ikke utenpå uten og våre i samtale med personene i såfall... SÅ da må man FØRST gå etter noe utenpå som kan henvise til at hun matcher ens preferanser, utseende speiler jo tross alt personligheten litt...Man ser på geste, klesstil, tenner, vekt om det er en person som er optatt av mote, trening, alternativ livsstil osv,-så man kan ofte lese mye t av å gå etter det ytre også.. Men om man kun skal "Nyte", så vil jeg tro man går etter sitt "billedlige" ideal av ei drømmedame..Enten man skal se eller både se og røre...Men på partnerjakt tror jeg man legger "grunnkriterier" til grunn først, disse går på ytre trekk, også er det de indre kvaliteter som til syvende og sist avgjør.... Og huffe seg over at menn kun tenker utseende, synes jeg er rart..Det gjør da vel alle kvinner også, om vi skal fantasere eller bare "ha oss et nummer"...ER ikke interessert i en "snill og smart" mann da...Da er det kun fysikk det går etter...Eller.....Fantaserer du om Ghandi når du har sex fordi han "var så snill" ? Eller foretrekker du en mørk , mystisk "sønn av djevelen" som sexpartenr i fantasien din.........
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #17 Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor er damer så himla opptatt av utseende på andre damer, menn, unger og dyr? Det er bare sånn vi er..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #18 Skrevet 22. januar 2010 Jeg liker godt å se på en kjekk mann! Vet at sambo kikker på pene damer også... Men smaken er jo som baken .. noe jeg synes er "kjekk" - kan jo andre synes er "smaksløst" ..? Og det samme med menn ... forskjellig smak der også! NB:Jeg er også veldig pen (hihi) og får mange blikk fra gutter og menn.. I like it a lot ... ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #19 Skrevet 22. januar 2010 Tror ikke menn er mer opptatt av utseende enn kvinner, tror faktisk kvinner er verre, de krever ofte mer status og pent utseende enn hva menn gjør. Det er det indre som teller uansett hvordan man vrir vende på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå