Mamz til 2 Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 heyhey Hadde happy humping på dag 10 og 13 og 19 før forventet el den 16 eller 17 jan.hvor sansynlighet e det for å bli gravid da?BAre lurer,nå 5 dager etter forventet el e jeg mer fuktig nedentil,kan det være tegn?håper noen kan svare.enda 8 dager til ikm...fint om noen kan svare meg:)
-68mamma Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hei :-) Mener jeg svarte på dette innlegget for noen dager siden ? Har du postet nesten det samme tidligere ? Tror jeg svarte deg der at hvis du har hatt sex på dag 10 og egget løsnet dag 17 så har det nok ikke klaffet så veldig godt. Sædcellene lever ikke så mange dager. Men sexen du hadde på dag 13 kan ha gjort susen hvis du hadde EL dag 16 :-) Lykke til !
Mamz til 2 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2010 hei yepp stemmer det at det er meg:)hehe men hvorfor er jeg slik våt nedentil 5 eller 6 dager etter el?hmm kan det være noe symptom?har du peiling? Vi ønsker oss ett tredje gull til
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Oddsen for at det klaffet nå tror jeg ikke er så stor. Men man vet jo aldri At du er litt fuktig kan være vanlig utflod?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå