Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 At man er venner som har sex innmellom. Hva syns dere om det?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Ër helt i orden det - men det blir fort trøbbel. En av partene får som regel alltid følelser for den andre.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Synes det er helt greit. Har ikke hatt det selv, men er jo å foretrekke å han en fast "venn", enn mange tilfeldige.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Det må jaggu være bedre en å ha masse onenight stands for å dekke behovet. Så sant begge er single da. Nå er jeg sånn at jeg trenger å knytte også følelser til sex så hverken en onenight stand eller sex med en kamerat er ikke aktuelt for meg da finnes det masse fine leketøy på markedet som kan fikse problemet. Men hver og en får gjøre som de selv ønsker og hva som passer seg for dem.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Det jeg tenker også, er jo bedre å ha en enn mange?! Og det med føleser tror jeg ikke kommer til å skje, men om det skulle skje så får vi bare ta det som det kommer =)
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor ikke, om man har lyst? Det er da ikke ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Det skulle jeg gjerne hatt! Er ikke singel da, så det går jo ikke... Men, jeg har flere venner som er ekstra gode venner innimellom... Funker fint!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Helt greit. Hadde en knullevenn i 1,5 år før jeg ble sammen med samboern min. Hadde masse deilig sex. Men det er sant at en ofte får følelser for den andre tror jeg. Hvertfall skjedde det i mitt tilfelle, det var han som fikk følelser for meg. Men det brydde meg egentlig lite
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Så lenge du klarer å plukke ut den personen du ikke kan forelske deg i, så kjør på! Bruk kondom!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #12 Skrevet 22. januar 2010 For såvidt greit det, har hatt det selv for mange år siden. -Men for all del pass på det med følelsene hos begge to, for hos meg ble han forelska, å klarte ikke å godta nei for et svar... Og bruk for all del kondom! Ellers, kos deg )
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #13 Skrevet 22. januar 2010 Syntes selv det var genialt og mye tryggere da jeg var singel. Alle single burde had en slik venn i stedenfor å ha risikosex med fremmede man treffer ute i fylla.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #14 Skrevet 22. januar 2010 Kjør på! Så lenge dere ikke sårer noen er det helt greit :-) Hadde en selv, han var rett og slett dritkjekk, vi holdt på i flere år, med litt pause innimellom når en av oss var opptatt på et annet hold. Jeg fikk ikke følelser for han og han fikk ikke følelser for meg, vi hadde det rett og slett bare utrolig godt i senga sammen ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #15 Skrevet 22. januar 2010 Fungerte fint for meg en stund, men så ble det følelser fra den ene parten, misforståelser, forhåpninger osv osv... Tror ikke jeg ville testa det igjen om jeg noen gang skulle blitt singel på nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå