Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg blødde som en gærning en time eller to, skjedde kun den ene gangen, var i 13 uke.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Ikke som mensen. "Sa" bare poff på en måte og så kom det masse friskt blod som kom over noen timer før det dabbet av og minket. Varte i kanskje 3 dager om gangen men var da brun utflod på slutten. Skjedde flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 bløde nesten like mye som mensen, var vel i uke 8 trur jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Jeg småblødde de fleste dagene, men en av dagene blødde jeg ganske mye (blødde gjennom undertøyet til og med). Men det gikk bra - jeg er 36 uker på vei nå. Det viste seg at jeg kanskje blødde pga. morkaken min lå langt ned.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Visste dere at dere var gravid før dere begynte å blø? Eller trodde dere det bare var mens?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Blødde gjennom undertøy og bukse i uke 13 fra morkake. Er i uke 27 nå
solei Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Jeg blødde under 2 svangerskap. Blødde endel men som oftest over lang tid. Begynte alltid igjen når jeg jobbet og bøyde meg. De fant aldri ut hvorfor jeg blødde. Jeg har en veninne som har blødd mye denne gangen. Mye klumper og blodet renner. Men alt er iorden og de vet ikke hvorfor. Nå er hun 6mnd på vei og blodet har avtatt litt. Det er derfor vanskelig å si. Men den gang jeg hadde en spontanabort i uke 7 blødde jeg mye og alt kom på en dag. De neste dagene kom det bare litt blod som en vanlig mens uten koagler. Men veninna mi har blødd store koagler men utrolig nok ligger tassen og koser seg i magen. Blodet kommer ikke fra morkaken og babyen....
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Blødde fra uke 10 til 16 i varierende mengder. En gang fossblødde jeg i nesten et døgn. Så begynte jeg å blø igjen i uke 24 og har etter det blødd innimellom med kanskje 1-2 ukers mellomrom. Men nå i små mengder. Er i dag i uke 38 og de har ikke klart å finne noe galt med baby. Heldigvis. Min erfaring er at hvis det er spontanabort er det ofte forbundet med smerter og gjerne klumper.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #12 Skrevet 18. februar 2010 Jeg blødde littegrann da ejg egentlig skulle fått mens. Nok til å tro at det var mensen, men kun en dag. Og da ble jeg mistenksom :-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #13 Skrevet 18. februar 2010 Jeg blødde hver dag fra uke 5 til uke 14 i ulike mengder. De fant etterhvert ut at jeg blødde fra en blodsekk (som f.eks kunne være en tvilling det ikke ble noe av). Jeg er nå 16+3, og har vært på ul, og fått bekreftet at blodsekken nå er borte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå