Gå til innhold

Rikshospitalet eller Ullevål?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fødte på Ullevål sist og var veldig fornøyd. Fødselen gikk bra og vi ble flyttet over på pasient hotellet 2 timer etterpå :) Synes oppfølging var veldig bra og det var deilig å kunne være for oss selv. Følte vi fikk hjelp når vi trengte og de vi hadde med å gjøre var veldig hyggelige :)

Har ikke så mye negativt å si om dem egentlig... Det eneste var kanskje vi ble litt forlatt til oss selv under fødselen fordi det var så mange andre som fødte den kvelden..

Har også hørt mange bra ting om Rikshospitalet :) Vi var på omvisning der og det så veldig fint ut :) Eneste er kanskje at de ikke har pasienthotell, så da bor man på barselavdeling sammen med andre? Det var egentlig det som var avgjørende for oss :) Vet ikke om de har 1mannsrom, men er sikkert noen andre her som har mer erfaring derfra :)

Skal du har plass på Riksen må du søke TIDLIG!

Veldig populært!

De med tidligere problemantisk graviditet/fødsel har første pri for å få plass. Så det er ingen tvil om at de er meget dyktige der.

Har selv født på Ullevål, og er kjempe fornøyd med det =)

Hei,

jeg har selv født på Ullevål og var veldig fornøyd med det. Hyggelige og flinke jordmødre. Tror de fagelig sett er like flinke på Riksen og Ullevål, så jeg tror det viktigste valget er om du vil på hotell (=Ullevål) eller om du vil ha litt mer stell på barsel (=Riksen). Jeg skal søke ny fødeplass på UUS Føde B :-)

Fødde på Ullevål okt-08. Det var eit supertravelt døgn på posten, men eg merka ingenting negativt til det. Fekk god hjelp når eg trong det, og elska å bu på pasienthotellet etterpå. Anbefales!

(Men har ikkje prøvd Riksen, og reknar med at det er like bra der)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...