ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Hei :-) Ser på nicket ditt at du har spire igjen!! Så fantastiske nyheter!! Husker deg godt fra "bli gravid", og ville bare gratulere deg så mye!! Klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Næmen så koselig da:) Jo da jeg er gravid igjen vet du og er 7-8 uker på vei nå Får tett oppfølging av gyn og tar Crinone og blodfortynnende denne gangen. Har sett et bankende hjerte nå på mandag og har go-følelsen denne gangen:) Håååååper sånn at du også kommer etter nå! Det hadde du virkelig fortjent! Husker deg godt jeg også. Vi har jo snakket litt sammen inne på bli gravid..... Jeg hoolder av en plass til deg er på trimestersidene jeg:) Stor klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2010 Så herlig da, Maddemor :-) Men du trenger ikke holde av noen plass til meg, for jeg er jo gravid i uke 17, jeg :-) hehe... ikke så godt å få med seg alt. Men hyggelig at du tenkte på det uansett! Ser deg snart på 2. trimester da! Go`fölelsen er god å ha med seg på ferden. Klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Ha ha, det stemmer jo det:) Får skylde på min ekstreme trøtthet for tiden eller noe:) Så kjekt da! Da nærmer de seg ordinær UL for deg nå da! Stoooor klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 Jepp, 8- feb. skal vi "til pers", og da håper vi å se kjönn :-) Ekstrem trötthet vet jeg alt om! Snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå