mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 er ikke helt sikker på når ikm er, forrige mnd trodde jeg at vi var gravide... og denne gangen tror jeg også at vi er det! drømte i natt at jeg er gravid, og at jeg mistet.. det var en sånn sterk følelse.. har vondt i korsryggen, og kjenner definitivt at det stikker i magen! humørsvinginger som bare f... Men neg graviditetstest igår.. aaaaarg! er lei av å tro og føle jeg er gravid uten at det noen gang stemmer...
-68mamma Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Du må prøve å slutte å kjenne så godt etter :-) Hvis man ni-konser så kan man kjenne alle mulige såkalte "symptomer" hvis man bare vil det nok. Prøv å ignorer dem, så går tiden fortere. (jeg vet det er vrient, jeg har kjempeømme pupper på 4.dagen - men jeg har testet og jeg er IKKE gravid! - så jeg må bare prøve å ignorere det og vente på mensen) :-)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2010 ja, vet jeg ikke må prøve å finne sympt... blir bare så oppgitt når det ikke klaffer. Litt irriterende når jeg ikke vet helt når jeg har ikm heller.. Får ta meg selv i nakken, og prøve å ikke tenke så mye på det! =) Gleder meg bare sånn til å bli mamma, og er såå klar for det! Så håper det klaffer snart! Lykke til til deg 68mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå