mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Går det an? TIl sportsdelen? Har et sort et, men kunne gjerne tenkt meg et i en annen farge... Har prøvd å søke på nettet, men finner ikke.... Trekket er jo rimelig lett å ta av, så tror jo ikke det er umulig... noen som vet???
Lille skatt og lillesøster Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har akkurat snakket med Babyshop og de kan bestille til 2500 kr for 2009- trekk. Ellers hadde kidsandcare.no, men bare sorte. Jeg har et Baroque- trekk til salgs. Sort med sort og hvitt mønster.
Lille skatt og lillesøster Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Hvis det er meg du spør, skal jeg ha 1200 kr for det. Vognen er kjøpt i juni 09 og trekket er ikke falmet eller skadet på noe vis.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Biteringen.no kan ha trekk inne, i de mest populære fargene. Jeg kjøpte nytt av ei privat, søkte på finn.no. Ellers kan du kjøpe via utenlandske nettbutikker men prisen blir relativ stiv til slutt.
Lille skatt og lillesøster Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Biteringen har bare grønne trekk på nettsiden og har ikke svart meg på mail om de kan skaffe andre farger...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Jeg spurte de for ei tid tilbake og fikk svar om at det var vanskelig å få tak i. Du kan se på babyjungle.nl : http://www.babyjungle.nl/Urban-Jungle-seat-and-hood-p-16219.html Kjedelig fargeutvalg men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå