Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du tänka dig att ta en titt på min hemsida o säga vad du tycker? Kan den få någon intresserad av mina tjänster? Är det ett hinder att jag är svensk och skriver på svenska? www.gluggen.net/tarotmail

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puffar... vill uppriktigt ha dina åsikter!

Skrevet

Fin side. Syntes ikke svensk var noe hinder. Stod kanskje litt lite på den, da...

Skrevet

synes siden var okey jeg, sendte deg en mail på at jeg vil gjerne prøve din spåing så det blir veldig spennende:)

Skrevet

synes siden din var okey, litt lite informasjon,mn ellers helt ok. jeg har sendt deg en mail og vil gjerne prøve din spåing. det blir spennende å høre fra deg:)

Skrevet

synes siden din var okey, litt lite informasjon,mn ellers helt ok. jeg har sendt deg en mail og vil gjerne prøve din spåing. det blir spennende å høre fra deg:)

Skrevet

oi,d kom mange ganger, beklager d.

Skrevet

Tusen tack för att du svarade! Det betyder mycket för mig. Vill du berätta vad för information du saknar?

Skrevet

Hej och tusen tack för att du svarade! Ser fram emot mail :) Får jag fråga vilken typ av information du skulle vilja ha mer av?

Skrevet

litt om prisene, kansje litt mere rundt deg selv, litt vanskelig å forklare men du må liksom skape mere fortrolighet, folk skal jo sende deg bilder av seg selv, betale deg utn å vite om du er seriøs. som sagt er litt vanskelig å foklare hva jeg mener, men sku gjerne ha stått litt mere liksom.

Skrevet

Jeg synes siden ser fin ut.

Jeg har ingen problemer med å lese svensk, men nå er jeg litt "svorsk", da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...