Gå til innhold

mensen 6 dager før forventet?...hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk "mensen" 6 dager før tiden denne gangen..ble skikkelig overasket..pleier alltid å få ømme bryster før den kommer, ca 1 uke før...pluss at jeg alltid har mensensmerter så det holder de første dagene...men ikke denne gangen...blødningen varte bare 4 dager mot 6 normalt...

tenkte først at kroppen bare er rar og at det var en vanlig mens...men så begynte jeg å føle meg kvalm og uvel, svimmel og kaldsvettet innimellom...lurte litt på om det var omgangsyken...men den gang ei..har ikke vært dårlig i magen eller kastet opp..6 dager har jeg følt meg sånn...

så tilfeldigvis at avføringa hadde mista farge, blitt lysere, sorry detaljer om dette.....ble ganske bekymra og ringte legen, tenkte det kunne være noe galle/bukspyttkjertel greier...

kommer til legen og han tror med en gang at jeg er gravid...det passet med alle symptomene og blødningen som kom så tidlig i syklusen osv...

han trodde det var tilfeldig dette med avførina, og at jeg hadde hatt smerter dersom det var noe med galle systemet eller lignende...

han sa også at det kunne bare være tegn på virus i mage tarm systemet...

så sitter jeg her da, og venter på at de skal få analysert den blodprøven...gaaadd...vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå...håper det at jeg er gravid..men tør ikke håpe for mye heller...har prøvd i 1,5 år..og hadde egentlig mistet litt troen på at jeg noen gang kommer til å bli gravid...

gud, måtte denne helgen gå fort..

hvordan tenker dere? noen av dere som har hatt erfaring med blødning før forventet mens og vært gravid???

har liksom hatt forsinket mens mange ganger..men tror aldri det har skjedd meg før at den har kommet 1 uke for tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...