Tobarnsmamma!!! Skrevet 22. januar 2010 #1 Del Skrevet 22. januar 2010 Denne syklusen skal jeg begynne på Menopur. Skal ikke ha IVF foreløpig, men stimulere i forkant, få EL-sprøyte for så å prøve med naturmetoden. Jeg har blitt gravid kun ved hjelp av akupunktur to ganger på ett år, men mistet i senabort og MA. Legene mener at det skyldes kvaliteteten på eggene, og dermed skal jeg prøve å få frem flere. Jeg er 40+, så det haster. Men - er det som har fått uregelmessige blødninger etc. ved bruk av Menopur? Jeg spør fordi jeg prøvde Pergotime med særdeles lite hell en enkelt syklus i høst, og siden det har jeg fått veldig uregelmessige sykluser. Har også slitt med det etter bruk av p-piller tidligere, og vet derfor at kroppen min egentlig liker kunstige hormoner dårlig. Tror det er i ferd med å stabilisere seg nå, og vil ikke for noen pris risikere at det blir bare rot igjen - da vil jeg heller la være. Tror nok jeg skulle kunne bli gravid igjen med bare akupunktur og, men så er det å treffe det rette egget, da. Ellers neon med gode erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141317046-bivirkninger-av-menupur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå