Trultetryne Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jenta mi på 2 mnd har hatt skikkelig grønn avføring (nesten som agurkmix.. sorry.. hehe) de siste dagerne. Hva kommer det av?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Mener jeg har lest at grønn avføring kan være tegn på mageproblemmer.
p-in-the-snow Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 kanskje hun får i seg for mye formelk som er søt og ikke fet nok. det skjer hvis du ammer ofte og kort eller hvis du har for mye melk. hvis du har for mye melk kan du enten pumpe litt før du ammer eller amme fra samme bryst flere ganger. hvis du ammer for ofte og korte perioder da må du prøve å vente ca. 3 timer mellom hver amming, hvis hun blir sur av det kan du amme fra en side flere ganger. hvis du ikke ammer må du sjekke at mme-en du lager lages på riktig måte og at flaskene er sterilisert.
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Det har min også hatt, og da jeg sa det til helsesøster og hun sa det var normalt. Leste det samme på lommelegen... så lenge hun ellers virker frisk er det vel ingen grunn til å uroe seg. Du vet jo at hun ikke har spist noe galt iallefalll:-)
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Barnet-0-1-ar/Stell/Spebarnets-avforing/ Fant dette..
natalie:) Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Ikke no problem!Her har vi hatt hele fargeskalaen og både fast og myk,like normalt som bærsj hver eneste dag eller hver 14 dag...
maizi Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Sønnen min hadde grønn tynn avføring, mye luft og gråt mye. Tilslutt fant de ut at han hadde melkeproteinintoleranse. Men så lenge hun ikke har andre symptomer så er det sikkert ikke det:)
Trultetryne Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2010 Takk for svar Vi var på helsestasjonen i går og helsesøster sa det var helt normalt.
snuppene 09 og 11 Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 jenta mi har hatt det innimellom. min mor da at da var det jeg som hadde fått i meg mat med sterk farge på, for eks blåbær... husket da at jeg hadde drukket endel frukt-te, som har en sterk blå\rød farge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå