Gå til innhold

Ooops. Glemte å ta Progynova i går kveld!! Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha innsett på fryseforsøk i dag. Da jeg våknet i morges kom jeg på at jeg hadde glemt å ta pillen i går kveld, og nå krysser jeg alt for at det ikke skal ha noen stor innvirkning. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det skal ha noe å bety, med en tablett glemt. Jeg ville ikke tatt dobbel dose nå, men ville sagt ifra til klinikken i dag når du skal dit!

Dette går så fint :) Lykke til i dag!

Skrevet

Takk for svar:)

Utrolig klønete av meg. Nå har i alle falle pillene fått en fast plass ved siden av tannbørsten.

Jeg tok kun den vanlige dosen på to tab i morges. Får tro at det går bra.

Du ruger vel du nå? Fikk du inn ett eller to? Vi får to dersom begge overlever. Var ikke noe diskusjon en gang. Kunne velge, og mannen var kjapp med å si to:) Er spent på hvordan det har gått med opptiningen.

Lykke til!

Skrevet

Ja, jeg ruger nå, på to stk :) I dag er det 1 uke siden innsett, og tiden flyr ikke akkurat..hehe

Får håpe du får tilbakesatt to.., det hjelper liksom litt på håpet i rugetiden.... :)

Du må gi tilbakemelding på hvordan det har gått, og masse lykke til! :)

Skrevet

Da er jeg tilbake igjen. Gikk ikke helt som håpet. Vi hadde fire egg på frys i to ampuller. 3 av fire egg gikk i stykker pga kvalitet eller at det ikke tålte opptiningen. Til gjengjeld hadde egget som overlevde først delt seg i fire i morgen og i seks nå før det ble satt inn, så det var jo bra. Litt nedtur at det ikke ble to da, og at vi ikke har flere på frys:(

Krysser alt for at dette ene (og dine to) klamrer seg fast nå. Blir nytt ferskforsøk på meg neste gang hvis det ikke går nå.

Skrevet

Skjønner det var litt nedtur at de andre eggene gikk til grunne, men det ER jo dette som er gullegget ditt :)

Knallbra utvikling på egget som var bra vaffal.. så dette må vi tro går veien :)

Tar du noe form for vitaminer?

Jeg bruker folat, omega-3, og sånn alt-i-en type vitaminkapsel...

Skrevet

Vi satser på at det er gullegget ja:) Var veldig positiv til dette forsøket før i dag, men er ikke like positiv nå. Må bare få hodet på plass igjen, så blir det bra:)

Jeg tar egentlig Lifeline gravid (multivitamin m/folat, omega-3 og kalk(?)), men er tydelig at hodet er et annet sted om dagen, for jeg har vel egentlig glemt dette hele uken. SKJERPE MEG!! Nå må det noen rutiner på plass her!

Har du merket mye til Progynovaen? Jeg hadde grusomt vondt i hodet den første halvannen uken, men har hjulpet denne uken. Var på kontroll fredag forrige uke. Var snakk om å avbryte forsøket på grunn av hodet, iom at vi må gå på det så lenge. Fikk til over helgen på å bestemme oss fordi vi måtte på ny kontroll da slimhinnene ikke var gode nok. Heldigvis hjalp det med masse god nakkemassasje i helgen slik at jeg ikke spente meg, og denne uke har jeg kun trengt Paracet en gang. Tror ikke jeg blir satt på det ved et evt nytt fryseforsøk da jeg måtte ta så mye Paracet.

God rugehelg:)

Skrevet

Jo når du sier det, så har jeg hatt noen turer med hodet forrige uke, men det er helt bedre nå.... men har mye hodeverk fra før, så det er ikke så uvanlig her i gården....

Merker ikke så mye til progynovaen, bortsett fra at jeg er mye trøtt, og forvirra, og glemsk.... !

God rugehelg til deg også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...