Gå til innhold

redd d har gått galt igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare trett og kvalm, men ingen andre tegn nå, ikke vondt i bystene og så videre. Har heller ingen mage, har hatt d de andre gangene, fosteret var iorden uke 10, skal til sjekk neste fredag på sykehuset, får se hva som skjer da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er dt på vei da??

jg er bare 4 -5 uker, men har igrunnen ingen andre tegn jg heller..

så jg skjønner du er bekymret, jg er oxo det ingrunnen, men jg tenker bare slik at om det er noe som er gått galt så hadde jg blødd i tillegg..

??

Men jg skal legen i dag så da får jg jo bekreftet det igjen da :)

Skrevet

Heihei.

Alt er nok bra skal dere se:)

Jeg er 7+5 i dag og har ikke hatt noen andre symptomer enn forsvunnet mens og litt ømme pupper... Regner allikevel med at alt står bra til med lillefrø så lenge jeg ikke blør eller føler meg dårlig. Skal ikke til første kontroll før 24. februar (litt lenge å vente), men så lenge jeg føler meg i form er jeg lykkelig og håper på det beste!

Er det noen grunn til at det ikke skulle ha gått bra med dere? Tideligere SA?

Skrevet

ingen tegn her heller,ikke hatt det,aldri hatt vondt i puppene,men merket det i hue,men sånn er jeg vanligvis også..12+1 nå,tredjegangs og ingen mage.

er redd selv,mistet i sa 5 ganger,men om man har sett hjertet slå så er jo sjangsen stor for at det går bra...finnes flere uten symptomer som det går bra med=) så krysser fingra for at det gjelder oss...tror nok egentlig det er en del uten symptomer som man ikke hører om,det er jo de med "plager" som ofte snakker om det=)

detta skal gå bra!!!!

Skrevet

forresten er jo trett og kvalm "gode" tegn sett i mine øyne..hehe,du aner ikke hvor mange ganger jeg har drømt om å være hvertfall litt trøtt..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...