cathrine&emma Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 skal til legen i dag for å finne ut hvor langt jg er på vei, selvom jg vet sånn ca.. oxo skal jg få time til ultralyd fordi jg har mistet før og født for tidlig.. så må lissom bare få bekreftelse på at det er noen der faktisk, har ikke helt gått opp for mg enda.. klarer ikke å tro det, kanskje fordi jg har ønsket det så lenge at når det endelig har skjedd , klarer jg ikke tro det.....
Tezz78 Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Skjønner denne Har tatt test, og iflg mens er jeg 6+5 uker. Men som deg så klarer jeg ikke tro det. Skal på ul på mandag, og håper det kan bli mer virkelig da. Har en masse symtomer, men likevel.... uvirkelig...
cathrine&emma Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2010 jg er bare 4.5 uke jg, fikk hennvisning til ultralyd, men må vente til de ringer mg,fordi egentlig hadde de vente tid til uti mars, og jg kan ikke vente så lege.. tror ikke ho som satt i respesjonen skjønte helt hvor mye det engentlig hastet.. så håper jg får jo håper jg får om 2 -3 uker.. når jg er 6-7 uker på vei..jg har ikke så mange symtomer enda, er litt småkvalm av og til og trøtt, men legen mente det var for tidlig enda.. så vi får jo bare vente og vente.. hehe
Tezz78 Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 da hadde jeg hengt på tlf flere ganger i uka De hadde akkurat fått en avbestilling når jeg ringte ! hehe grugleder meg
cathrine&emma Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2010 skal ringe igjen i slutten av neste uke å høre..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå