Gå til innhold

Mange som har blitt forlatt av mannen fordi de røyker?

Anbefalte innlegg

Altså, at mannen går i fra deg mens du er gravid fordi du ikke klarer slutte å røyke? Det har min mann gjort... Jeg har trappet ned, så har vel røkt mellom 2-5 om dagen... Det skal sies at det er unnskyldningen som han bruker da, det har vært et veldig turbulent halvår, og han skjønner ikke selv at han bidrar til at jeg ikke klarer å slutte å røyke med å krangle og gjøre det slutt med meg annen hver uke... Så nå vil han ikke delta i noe som har med forberedelser og fødsel og gjøre, og heller ikke i begynnelsen med ungen når han må være sammen med meg for å bli kjent med den... sykt...

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Har ikke vært i samme situasjon som deg, mensynes mannen din er en stor tosk! Du prøver tydeligvis så godt du kan å ikke røyke, og han som ikke røyker (?) har ikke noen forutsetning til å forvente at du kan kutte røyken helt ut på en-to-tre.

Jeg kan skjønne at han ikke liker at du røyker som gravid, men å gå fra deg fordi du ikke klarer å kutte ut de siste røykene er helt høl i hue!! Han bør heller støtte opp om deg mens du prøver å kutte ut de siste sigarettene, og rose deg for at du har klart å trappe ned.

Jeg skjønner også veldig godt at du har mer lyst på røyk når forholdet deres er som det er, røyk er godt når man ikke har det bra. -Desverre.. Håper allikevel at du greier å kutte ut røyken helt, men gjør det da for babyen din og deg selv. Ikke for han.

Og unnskyld meg at jeg sier det, men kanskje han allikevel er så klar for baby, og bruker røyken som unnskyldning?

Lykke til ihvertfall :)

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...