Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hos gynekolog til scanning i dag - dag 9. Hun som valigvis gjør dette har operasjoner hele uka, og jeg måtte dermed komme i dag for da skulle en gammel avdanket gynekolog og fødselslege scanne meg(det var hans ord!) Var spent på om folliklene var så store at de kunne si når jeg måtte sette sprøyta. Sist var jeg på dag 10 og måtte tilbake på dag 12 etter ønske fra CFC.

Møtte en veldig trivelig mann som ikke visste helt hvordan utstyret funket. Lurte ei stund på om jeg kom til å få vite hvor store folliklene var siden han ikke fant ut hvilke knapper han skulle trykke på for å måle! Måtte le. Men fikk da målt de til slutt og den største follikelen var 17 mm, så da blir det inseminasjon på CFC på lørdag(dag 11) :-) Full fart hjem å bestille billetter(kom på 5.000 kr!) og til legen for å få satt pregnyl eggløsningssprøyte. Spiste "middag" nå kl. 23.30, og har akkurat bestilt hotell. Reiser tidlig fredag morgen. Vanskelig å komme seg hjem på lørdag, så da blir det en weekend i Køben:-)

Får håpe det blir siste Købentur i dette ærendet:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141316031-her-gikk-det-kjapt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg en masse lykke til! Jeg var også i Køben i helga og hadde et vanvittig stress med å bestille reise og komme meg av gårde i tide (bor i Nord-Norge, noe som både er dyrt og knøvlete). Men når jeg lå på benken og jordmora la hånda på magen og ba meg puste dypt, fant jeg heldigvis roen, og den har jeg delvis klart å beholde. Men vi får noen ulidelig lange dager nå før vi får svar (positivt, håper jeg!).. Håper du klarer å fokusere på noe annet og at tida går fort! Krysser fingrene ;-)

Når var du der, kanskjemamma? Jeg hadde time på lørdag kl 12.20, men kom inn rundt kl 12. Så ut som de hadde en rolig dag der. Kanskje det var du som satt på venterommet da jeg gikk ut? Bor også i nord-norge, og derfor blir billettene så dyre!

Masse lykke til du også;-)

Takk, vi får satse på at vi lykkes begge to!

Jeg var hos Stork, så det var nok ikke meg du så... Men artig å følge noen som ligger likt i løypa! Fy f... så dyrt det er for oss nordlendinger, ja - jeg har brukt 10.000,- (reise + insemineringa) begge gangene jeg har vært nedover. Pengene betyr ingenting i denne sammenhengen og det er verdt hver en krone, men det hadde vært litt mer praktisk om det ikke kostet så mye ;-) Kanskje vi høres når det begynner å bli tid for testing... Hold ut så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...