<3 mi corazoncito <3 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 (ikke bokstaveligtalt MEN) Jeg er så oppgitt, frustrert og stresset om hverandre..... Var 8uker på vei og tok medisinsk abort 1 desember.. Hadde beskyttet samleie ca 2 uker etter dette, men kondomet sprakk :/ Fikk beskjed av legen, og har hørt at det er 'normalt' og få mensen tilbake ca 5-6uker etter en abort. Fikk en bitteliten blødning for 1ukes tid siden som varte i 2 dager. (Var en tynn stripe med lyserødt blod på truseinlegget en gang per dem 2 dagene) Var DETTE tanta, eller kan jeg risikere at jeg er gravid på nytt???? Har igrunn ingen tegn til at jeg er gravid slik som jeg hadde sist. Eneste ISÅFALL må være at jeg føler meg litt energiløs, og matlysten er litt bedre.... Sist hadde jeg grusomt vondt i brystene og skikkelig voksesmerter nede i magen... Også var jeg mye kvalm... Anyone?? Setter stor pris på svar
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2010 Ingen som har peil på om dette har vært tanta, og om sjansen for at jeg er gravid på nytt er stor? Abort er ikke aktuellt igjen for og si det slik!
-68mamma Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Er nok ingen her som kan svare deg på dette nei. Du får ta en test eller dra til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå