_ThEoMaMmA_ Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 jeg skal kjøpe en elektrisk brystpumpe...noen med anbefalinger her??jeg fullammer min 3mnd gamle sønn, men plutselig har melkeproduksjonen blitt myyye dårligere...så må pumpe,pumpe,pumpe for å øke!!å det er slitsomt med den manuelle avent pumpa som jeg har....så.....noen bra tips for å få opp produksjonen og hvilken elektrisk pumpe anbefaler dere??)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har denne: http://www.ammebutikken.no/produkt/56/pump-in-style-dobbelpumpe.aspx Er kjempefornøyd. Kjøpte den på auksjon på e-bay til ca halv pris.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har også mendela sin brystpumpe, men jeg har den enkle mendela sving. Jeg er kjempe fornøyd. I tillegg liker jeg flaskene en kan kjøpe med. Vi hadde store problemer med å få avent sine flasker tette. Men med mendela sine er det bare å skru igjen og de er helt tette.
luftbobler Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har medela freestyle og er strålende fornøyd med denne. Den er alt for dyr her hjemme i Norge, men fikk tak i den billig på ebay. Dersom du kun tenker å bruke pumpa for å få opp produksjonen (og ellers klarer deg fint med den manuelle) ville jeg heller spart pengene og leid pumpe for det formålet. Du får somregel leid pumpe på sykehuset og på div apoteker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå