Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Bare noen får dager til 2.trimester. Disse månedene har gått fort!!
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2010 Noen FÅ dager skulle det stå!
Frk Fjong Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg kommer også etter på mandag! Må si det skal bli godt å bli ferdig med første milepæl! Selv syns jeg faktisk at tida har gått ganske sent.. men kanskje fordi jeg ikke har villet at ALLE skal vite det nå før jeg er ferdig med de 12 første ukene, OG at jeg har vert himmla trøtt og sliten.. hehe.. Men vi har da noe å glede oss til!
<3guttemamma<3 Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Hei Er dere 12+0 på mandag? Jeg er 12+0 på søndag, og er ikke det da man flytter over på 2.trimester? Synes faktisk tiden har gått veldig seint sjøl når jeg tenker meg om. Her er det bare nærmeste familie som vet, mens resten får ikke vite det før i midten av februar etter jeg har vært hos jordmor. Må forsikre meg at det virkelig er noe der inne. Har liksom ikke gått opp for meg enda.. Jeg mista symptomene i uke 7, har ikke hatt noe siden. Bortsett fra trøtt.. Derfor har jeg litt vanskelig for å tro at det er noe der inne:))
hope&love Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 jeg trodde man skulle være 13+0 når 2 tri begynner. Er selv 12+5 tror jeg... er ikke helt sikker på d pluss greiene. mann BIM sier i alle fall at jeg er 12 uker nå og d har stått der lenge. Jeg gleeeder meg sånn til å gå over til 2 trimester forumet! haha
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2010 Hvis du er 12+5 er du startet på 2. trimester. Det er etter 12 fullgåtte uker. altså 12+0. Jeg har allerede fortalt nyheten til alle. Magen viste likevel. Viste mye raskere denne gangen enn sist jeg var gravid!
missgs *OVERTID* Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Jeg kommer etter på tirsdag, da er jeg 12+0 :) Gleder meg :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå