Foxi Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg lovet meg selv denne gangen her at jeg skulle prøve og ikkje tenke så mye på om "er jeg gravid eller er jeg ikke gravid". Men det er ikke så enkelt. Jeg hadde EL 16 jan, men føler allerede at ting holder på å skje. Kjenner stikkinger, nesten som strekninger, synes også jeg er mye på toalettet og tisser - men det er nok kun innbiller meg Håper selvfølgelig at jeg er gravid, men lover og ikke tenke så mye på d God natt alle sammen
nurkisimaven Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Hihi morro:) lykke t!! kansje du ikke innbiller deg! Jeg har nylig sluttet med P-pillene:) så vi får se om det blir noe her!! Tar det som det kommer jeg..... Er veldig usikker på hvordan det blir med TR fremover siden jeg har sluttet på pilla da...Aner jo ikke når den kommer igjen:S
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Hei Foxi Så spennende da - det er jo alltid lov til å håpe - å man klarer aldri å legge tankene fra seg uansett hvor mye man prøver SÅnn er det bare!!! Men jeg er som deg, prøver å ikke fokusere så voldsomt på det, å jeg forbereder meg på negativ test...men så er det disse ømme brystvortene (mest på den ene sida) og litt uvel innimellom...det gjør jo at man ikke klarer å la være å tenke på graviditet...Selv har jeg IKM 29. januar. Jeg håper og krysser fingrer for deg - det blir spennende! Da har du IKM i begynnelsen av februar eller? Åh...uutholdelig ventetid!!! Men vi snakkes
Foxi Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2010 Heei Takk for svar! Man må håpe:) Håper, håper og håper Om man har ømme bryster og føler seg uvel, så er det hvertfall sikkert ikke greit og IKKE tenke noe på det. Oh, det blir jo til neste helg det da. Så spennende Ja jeg har IKM 2 februar. Så en god stund til vi får noe svar, så det blir spennende og se Jeg håper og krysser fingrer for deg jeg også Emma&EliasMams Blir spennende og følge med deg/drer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå