beibisjuk3 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Sist jeg hadde el, hadde jeg samleie, men ingen graviditets test har blitt positiv, og dette var i november, blødning har jeg hatt, men den har vært rar og kommet tidligere enn den skulle.. og nå di siste dagene har jeg hatt stikk i magen, kvalme og en ekkel metall smak i munnen ! har egentlig lagt fra meg tanken siden testene i nov - des har vært negativ, men nå begynner jeg og spekkulere litt. håper det er noen som kan gi meg noen synspunkter
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hei:) høres jo ut som at du kan være gravid da:) Ville tatt en test til jeg nå,er jo lenge siden du har testet om du ikke har testet siden desember? Hvor lange sykluser pleier du å ha? Ta en test,så slipper du å lure:) lykke til:)
beibisjuk3 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2010 syklusen min er jeg utrolig usikker på, det eneste er at jeg har brukt el tester, og alle andre dagene i måndn har blitt negativ, utenom, dagen etter menstrasjon da fikk jeg positiv el test. så lurer egentlig litt på hvordan syklus jag har når el er rett etter mensen ?!? sist jeg tok graviditetstest, var i desmber, etter det har jeg egentlig bare lagt det hele på hylla, men fikk plutselig en liten mistanke!! Takk for svar foresten ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå