Gå til innhold

BIM-treff 26. januar, snikk-snakk ;)

Anbefalte innlegg

Hei og hå, og takk for det koselige treffet idag!

Hyggelig å se så mange på treff, da :D Tirsdag passer for meg, slik det ser ut nå, og gleder meg allerede :)

Håper å se både "gamle" og "nye" ;)

Er det forresten noen av dere som er aktive på babyverdens forum? Jeg bruker det forumet ganske mye, så hadde vært koselig å "se" noen av dere der også :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141315045-bim-treff-26-januar-snikk-snakk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei jenter!

Ser ut til at også forrige treff var vellykket,og kommende tirsdag har jeg ingen planer,og tenkte å komme på Lasse Liten!;) Ser det ikke står noe klokkeslett,men er det kl.11 som er møtetiden,eller?:)

..Ha en strålende helg videre,så sees vi!

Har besøk av ei venninne/m datter fra Sandefjord der jeg kommer fra,og det var virkelig etterlengtet! <3 Trengte litt venninneskravling,og støtte nå i ventetiden!..

Mari;Så bra at besøksforbudet er opphevet!Nå vet jeg en liten gutt som blir veldig glad!! <3

*Trude*

Ja da blir vi noen i dag også! Kjempe flott da :) Jeg skal ha med meg Trym i dag. Siden vi da blir noen små også, kanskje vi kan sette oss ved den lekekroken på Lasse liten, så får de små leke litt, mens vi voksne snakker ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...