♥Nemi♥ Skrevet 22. januar 2010 #26 Skrevet 22. januar 2010 Er enig med Kama og "pirkeanonym". Dette er hans feil, ikke hennes. Du ble ikke prioritert, og han kom tilbake, for det var trygt, når han ikke kunne få hun andre.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #27 Skrevet 22. januar 2010 Men alt var jo bare pga. at han hadde fødselsdepresjon.. Staaakar.
Tigerpote Skrevet 22. januar 2010 #28 Skrevet 22. januar 2010 Dropp udyret. Jeg kjenner lusa på gangen.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #29 Skrevet 22. januar 2010 Absolutt Så Likevel De Årene Vet at du bare retter skrivefeil, men dette ble jo faktisk et pent lite dikt! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #30 Skrevet 22. januar 2010 Du tenker helt urasjonelt. Hjalp det? Ingen årsak:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #31 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har faktisk hørt om en fyr som fortalte kjæresten sin at kompisen hans hadde vært "bortpå" ei dame, bare for at kjæresten ikke skulle bli mistenksom av at han hadde kontakt med henne. Han hadde selvfølgelig noe på gang med denne dama, det med kompisen var bare oppspinn! Så ikke føl deg for trygg, en drittsekk er og blir en drittsekk. Forøvrig: Jeg heier på deg, pirke-anonym, du er min helt! Både når det gjelder språk og meninger:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #32 Skrevet 22. januar 2010 Det er synd at denne mannen får lov til å trampe over hele deg uten at du så mye som legger merke til det. Det er ikke damene her inne du burde angripe, heller den utfor slasken du nå ligger ved siden av. Jeg kjenner også lusa på gangen, for jeg har selv vært der du er nå; i et "forhold" med en mann som blir halvstiv bare ved tanken på noen andre. Husk at det finnes en mann der ute som kommer til å elske deg, behandle deg med respekt og omtanke, ta seg av familien din og aldri la deg tvile på "motivet". Men for hver dag du kaster bort på denne mannen (som kommer til å forlate deg med en gang hans nye sexobjekt dukker opp og viser at hun kunne tenke seg å tilbringe mer enn tre måneder med han), jo kortere tid får du på å finne drømmemannen før han finner noen andre. Det du lever i er ikke et forhold, det er et spill og tro meg, det lønner seg å være første mann til mål. Så frøken, gå orden på barn, papirer og økonomi, Finn deg ditt eget krypinn og be denne mannen dra til helvette.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #33 Skrevet 22. januar 2010 Det er selvfølgelig ikke irrasjonelt av deg å tenke at han kan gjøre dette igjen. Slike ting skaper usikkerhet og han gjør en jævlig dårlig jobb i å betrygge deg. Du er rett og slett bare nødt til å stå på krava her. Be han om å kutte ut de tingene som gjør deg usikker i forholdet deres. Er han glad i deg så vil han forstå at han er nødt til å opparbeide seg din tillit igjen. At han nødvendigvis må ofre noe han også.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #34 Skrevet 22. januar 2010 Hva tenker du etter å ha lest disse svarene, HI?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #35 Skrevet 22. januar 2010 "blir sprø...kan noen please fortelle meg at jeg tenker helt urasjonelt?".. Ok, er jo tydeligvis bare en type svar du er ute etter da, og det er at det ikke kan være noe i sjalusien din.. Men min ex - samboer holdt på på samme måten, uten at han dumpa meg for henne. Merka bare at han likte henne litt for godt. Jeg dumpa han til slutt Etter på bestemte vi oss for å prøve igjen flere ganger, og så klart var jeg fremdeles sjalu. Dette taklet han dårlig, og ble dritsur på meg da jeg nevnte henne.. Det er et dårlig tegn! Han burde være glad for at du i d hele tatt gidder å snakke med han. Han tenker nok at han har deg rundt lillefingeren, og er nok ikke redd for å gjøre det samme igjen.. Hadde dumpa han før han såret meg igjen hvis jeg var i dine sko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå