Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Skal flaskene stå å tørke i sterilisatoren? Oppbevares de i den til de skal brukes. Har kjøpt fra NUK, men står bare på engelsk, er ikke så god på det. Noen mer erfaring som kan hjelpe meg?
Rampongi Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 jeg har avent sin mikrosterilisator. Jeg lar de stå å tørke litt, men skrur de fort sammen (har mam-flasker) og bruker dem raskt igjen (jeg koker opp halve mengden vann og setter i flaskene i kjøleskapet-for et døgn i slengen)
hodeskulderkne Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Hei, jeg tar de ut av sterilisatoren med en gang og lar det tørke litt på et rent håndkle før jeg skrur sammen og fyller i nytt vann for et nytt døgn. Jeg må som regel sterilisere i to omganger for å få med alt uansett så jeg tar det som sagt utav med en gang. Lykke til!
Mor Løvehjerte Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Vi syns fort det ble klønete å ha flaskene stående på kjøkkenbenken, så vi laget en egen hylle til flaskene i kjøkkenskapet. Så hadde vi en egen boks til flaskesmokker, ringer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå