Gå til innhold

Må man bruke morgenurin ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man bruke morgenurin på gravid-testene som selges nå, eller holder det at man ikke har drukket/tisset på noen timer ?

Vil man få samme resultat med urin på alle døgnets timer, eller er det fortsatt "sikrest" med morgenurin ? Eller er en gammel myte med de morderne testene som finnes nå ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil nok komme an på hvor langt man evt er på vei, eller sagt på en annen måte, hvor lenge det er siden eggløsning.

Jeg testet positivt med en billigtest på ettermiddag 4 dager før forventet mens. Husker ikke helt, men godt mulig det var ca 4 timer siden jeg sist var på do.

Den var ikke knallpositiv, men det var heller ikke tvil om at den var positiv. Tydelig strek på billigtest fikk jeg ikke før jeg var over forventet mens og med morgenurin.

Skrevet

Kommer sikkert an på hvor tidlig man tester. Jeg fikk positiv test i dag på ettermiddagen bare en time etter siste tisserunde.

Tror det står på noen av testene at om man tester etter ikm så spiller det ingen rolle når på dagen man tester. Men det er vel individuelt det også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...