Kamilia Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Hei! For snart tre år siden var jeg gravid med mitt første barn. Jeg bodde da i Stavanger og gikk på "vanntrening for gravide". Organisert trening for gravide i varmtvannsbasseng med fysioterapaut. Tilbudet var for alle som ville, ikke bare de med bekkenløsningsproblemer. Nå er jeg gravid igjen. Jeg har flyttet til Kristiansand, og jeg lurer på om noen vet om det finnes et lignende tilbud her i nærheten, eller iallefall på sørlandet? Det var en fantastisk opplevelse forrige gang!!
Lykken_er_tre Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Er selv på sørlandet og leter etter tilbud..både vanntrening og yoga. Lette også for to år siden da jeg var gravid med datteren min, men uten resultat... håper å finne noe mer denne gangen.. Om du finner noen tilbud til gravide i det hele tatt så gi gjerne en lyd.
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Dette vil jeg og få med meg!! Vet f.eks Spicheren har faste vannaerobictimer to ganger i uka. Har vært på dette tidligere og da var det flere gravide som deltok. Ellers fant jeg dette på deres hjemmesider: http://www.sia.no/treningssenter/trening/fit-for-foedsel.aspx -Kan jo være spennende! Vil gjerne høre om noen finner ut av noe opplegg for gravide!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Det finnes i Arendal i alle fall:)
Kamilia Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2010 Takk for gode tips! Jeg ser at de har vannaerobic i svømmehallen i Kristiansand også. Prisen er jo endel billigere der, og det er trening i varmtvannsbasseng. Jeg tror imidlertid jeg kommer til å prøve meg på Spicheren Jeg har ei svigerinne som sier hun har vært der, og at det er veldig bra. Er ikke kjempeglad i å gå i badedrakt og sånn, men det er visst folk i alle aldre der, så det er jo bra! Lykke til til dere andre også. Er jeg ikke fornøyd må jeg kanskje sjekke ut det tilbudet i Arendal?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå