Mamma med to søte små Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Husker ikke fra forrige mann...
lillespor Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 jeg har gitt på flaske siden han var et par uker.. han vil ikke ha så mye, men bare så han er vandt med det+flaske..
Mamma´n til lillemor Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Begynte rett før hun fyllte 6 mnd. Tilvenning har gått ganske greit i løpet av noen dager. Jeg begynte med tåteflaske og bruker nå tutekopp.
Vannmann35 Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Begynte å gi en teskje med vann eller t ved 4 mnd alder. Nå når hun er 7 mnd har hun en egen kopp med vann som hun har til gang til når hun vil. Drikker vel kanskje en desiliter med vann om dagen - går mest i mm.
Lilli med småtrolla Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Da jeg hadde fødd og lå på sykehuset kom det null melk fra meg (pga brystreduksjon). Da gav barnepleieren babyen vår kokt vann. Du kan altså gi dem vann fra begynnelsen. Etter det har vi bare gitt henne MME. Men først nå når jenta vår er blitt 4 mnd har hun fått ukokt vann om natta
Rødhette <309+<312 Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Mini her ble født i sommer , og fikk litt kokt vann på skje når det var veldig varmt, han begynte så smått med grøt når han var 4mnd og fikk litt vann på skje til grøten, nå er han snart 7mnd og har en egen kopp med kaldt vann, som han får hvis han vil ha, vann er veldig populært her, han elsker det
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Startet med det idag faktisk... Jenta er snaue uka unna 6mnd dagen så tenkte at vi like gjerne kunne starte med det idag... Gikk rett på tutekopp vi og hun forstod ganske raskt hvordan holde den og ta den mot munnen.
fionaella Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 du kan en vell gi vann etter et par månder men det må være kokt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå