☆blackpearl Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Når fester mitt bøllefrø seg i magen?? :-)
solrose1 Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 hei vennen... tror spiren din fester seg i denne pp. du får pos test i feb. klem
Hedda39 Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Et eller annet sier meg slutten av febr/begynnelsen av mars,... Ser du noe på meg blackpearl?? Vi venter vel like mye på dette bøllefrøet begge to,.. det får jammen se å feste seg snart;)
MC81 Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er vel delvis enig med Aurora, men tror du får termin i januar. Begynnelsen av januar og at den da sitter i mars/april!! Lykke til snuppa!!
☆blackpearl Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 Aurora: Mars på deg, ble skikkelig kvalm og uvel her! En jentutt
Hedda39 Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 uff da,.. blir jeg kvalm og uvel,.. men det gjør INGENTING!!! Hadde håpet det hadde festet seg denne mnd,.. traff nok blink på el,.. men skal vel ikke være så lett dette,... men håper jo du tar feil.. at det sitter noe der nå snart,.. fått litt blanda tilbakemeld:)
☆blackpearl Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2010 Aurora: Hehe, ja mulig mulig!! Månedskiftet februar-mars kommer sterkest på deg her ja.. Får håpe jeg tar feil og at du er gravid nå! <3 Og til alle dere andre: Tusen takk for at dere så på meg... Da krysser jeg fingrene for at bøllefrøet flytter inn sånn at jeg går på overtid og får januarbebis jeg... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå