Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Litt før jeg hadde planlagt det... er bare tomt.. Han prøver og prøver stakkar, for han vil så gjerne kose med puppen, men kommer ingenting. er litt trist synes jeg... Så jeg må jo ty til MME, og da lurer jeg på hvor mye han skal få hver gang og hvor ofte. Han spiser grøt til frokost, fruktpure til lunsj, middag og grøt til kvelds. Er 7 mnd.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 gutten min har fått mme fra fødsel og er nå 5 mnd.før vi startet med fast føde drakk han 230 ml pr måltid, men nå som vi er oppe i 2 grøtmåltider og middag vil han ikke ha noe særlig. han får en flaske når han våkner ca kl 7, og drikker da ca 150-170 ml. neste måltid er grøt, og da tar han litt vann. prøver med mme før middag, men da drikker han kun 20 ml ca..men sluker middagen;-) så er det grøt igjen til kvelds. med andre ord er det lite mme om dagen, men kan hende det endrer seg. noen dager vil han ha en liten flaske hvis siste måltid av en eller annen grunn har blitt tidligere enn vanlig! regner med at det er store forskjeller her, så du må nesten bare prøve deg frem;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå