SuperKlar86Gravid Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Siden sædprøve og blodprøver viste normale tilstander, skal jeg nå til lap. Gyn mistenker at egglederne er tette... Noen som har erfaring med dette?
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2010 nicket mitt er feil,,, er 17 pp nå.
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Hei kjære deg, hadde en lap for knappe to uker siden, det var en lettelse egentlig, for jeg hadde helt forferdelige smerter i flere dager før de kunne operere. Jeg fikk akutt operasjon, så lå rett ut i en uke etterpå, men har vært på jobb denne uken, og formen er fortsatt stigende. Jeg fikk lap ganske tidlig, var 6 uker på vei, så jeg ungikk sprukket eggleder, det bar bare blod i den, så de åpnet den renset den, og sydde den igjen så jeg fikk bevare den, og fikk beskjed om at alt var flott og at det bare var å kjøre på, når hcg nivået normaliserte seg igjen. Hadde ikke utskrapning, så jeg fikk mens allerede fire dager etter operasjonen, og den var smertefull!! Jeg hadde ganske mye smerter etter operasjonen, følte meg utrolig støl i magen, klarte ikke å gå oppreist, og spydde sikkert pga narkosen den kvelden jeg skulle hjem. Fikk også forstoppelse for jeg klarte ikke bruke magen når jeg gikk på do...ehm...men har ikke hørt om noen som har blitt så plaget etterpå. De fleste er i relativt fin form allerede dagen etter, men man kjenner jo selvfølgelig at noe har blitt ommøblert på. I tillegg var jeg ganske deprimert de første dagene, men jeg tenker som så at det er bedre å finne ut av det tidlig å kunne prøve på nytt enn å gå lenge å ikke vite noe. Dette går sikkert kjempe bra! Det er bare å spørre om det er noe du lurer på. Så får vi håpe at du er klar for prøving igjen like raskt som meg Klem
SuperKlar86Gravid Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2010 Takk for svar Jeg har tatt narkose en gang før, og ble ikke kvalm av den i det minste Blir spennende å se. Har hørt at mange har blitt gravide etter de har hatt lap, og eventuelt "blåst opp" egglederne eller hva det måtte være. Klem
Gurine og gulla Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Hei. har ingen erfaringer på det området men er i samme situasjon som deg. spennende dette her... når skal du ta lap.en jeg har time 3 mars.
Bare meg123 Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har ingen erfaringer... Hva er laraskopi for noe egentlig? Hvofor skal du ta det,og hvordan gjør de det? Er det,det samme som å scanne egglederne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå