Gå til innhold

noen som kan hjelpe?:)

Anbefalte innlegg

skal til gyn. pga blødninger og at jeg ikke har blitt gravid, fikk påvist pco for to år siden.. så bare jeg skulle komme tilbake viss jeg ikke var blitt gravid innen ett år.. jeg sliter med store blødninger.. gjerne 3- 4 mnd i strekk..

Hvordan gå frem nå, tar ett halvt år og få time hos han,, så vill begynne med noe som kan hjelpe nå som jeg skal til legen på mandag.... hva si til han? må min mann ha med seg sæd prøve eller gjøres det der?? må vell det for å utelukke at han har ett problem og?

Disse kurene som dere snakker om.. kommer han til å hjelpe meg med dette? eller er det jeg som må trumfe dette gjennom..

sorry rotete innlegg.. men får ingen info hos legen, og jeg av den litt sjenerte typen, og vill ikke komme dit på mandag så sender han meg hjem og må vente ett halvt år igjen før det skjer noe.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141313267-noen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel du burde i allefall få UL først og fremst og så blodprøver for å sjekke hormonnivæet.

Lapraskopi er sikkert også noe man burde gjøre, sterke blødninger ol kan være noe annet (må ikke) enn pcos.

Insister på å få hjelp.

Desverre er min erfaring (om enn da i utlandet da jeg ikke bor i Norge) at hvis jeg ikke står på krava og forlanger, tyter og maser, blir ikke ting gjort.

Så egentlig hater jeg slike ting, vil så gjerne få hjelp uten å mase, vil bli "sett" av legene men man må informere seg selv.. og klare å si at min kropp, mitt liv, jeg vil ha hjelp...

akkurat slik hadde jeg det også. bestilte time hos privat gyn - fikk time etter 2 uker og 800,-. fikk først provera for å stabilisere mens (som funket) og nå har jeg begynt på pergotime for å få el (noe som også funket).

nå fikk jeg disse kurene uten å ta med mannens sædprøve i og med at vi har blitt gravide før. Ang. det kan du jo spørre gyn. før timen din. så mitt råd for rask og effektiv hjelp - bestill time hos priv.gyn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...