Gå til innhold

Kvikk Lunsj med havsalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt? :)

Skrevet

Finnes det? Hm. Det hørtes egentlig godt ut :-D

Skrevet

ååååååååååå finnes det???

Skrevet

OIOI! Det må sambo kjøpe meg hjem:D Takk for tips

Skrevet

å fy faaaaa...det hørtes veldig godt ut. og ekstra godt er vel sikkert alt når man ikke har spist noe godteri siden lørdag buhuuuu. Da skal jeg lete etter den i helga

Skrevet

Ja, den har jeg smakt. Synes den var helt grei. Likte bedre den nye stratosen jeg! =)

Skrevet

Alle MIX butikker skal ha den i alle fall...og mener jeg har sett den på Narvesen også.

Skrevet

Den er supergod:)

Skrevet

Nja.....smakte kvikklunsj med en liten touch av salt. Foretrekker den "klassiske".

Men den nye stratosen, den var god, den!

Skrevet

"Men den nye stratosen, den var god, den!" Utdyp!

Skrevet

Den nye stratosen har samme form som Cuba ( sjokoladen, ikke landet ha ha). Den har samme form som cuba'n, men inni er det hvit stratos med ett tynt lag brun sjokolade utenpå.

Nammenam!

Skrevet

Ooohoohohohohohohhhhhhh hvor får man tak i den stratosen????

*sikler og skal hamstre til helgen*

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på sjokkis!

Skrevet

Tror alle mix-butikkene skal ha fått inn de nye sjokoladene.... Var der jeg kjøpte det ihvertfall.

Skrevet

Jeg jobber på mix, nye sjokolader på tilbud der :) den nye stratosen var god, litt som kindermaxi, bare ikke SÅ god :) hehe

nå spiser jeg smash ;) mmmm

Skrevet

å herlighet.. men nye stratosen hørtes ut som mat for ramp!

Hurra! gleder meg til helga :)))))

Skrevet

elsker den nye med jvikk lunsj og havsalt - men her jeg bor har den ikke kommet enda (kjøpte den på flyplassen for litt tilbake)

Skrevet

Dårlig gjort å starte slike tråder! er på slankern, og dæsken som jeg fikk lyst på sjokkis nå!

Skrevet

Ska ikje e få...? Nå fikk jeg lyst på også...stratosen hørtes veeeeldig god ut!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...