Gå til innhold

noen som har erfaring med 3D ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:-) neste uke skal jeg til Bergen/haukeland.pga at jeg har epilepsi fik jeg tilbud om dette 3d ultralyd og medisinsk genetisk fosterdiagnostikk,alt ser fint ut til nå,men jeg tenkte hvorfor ikke? man får jo disse tilbudene gratis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg var gravid med min nr 1 bestemte jeg meg for at jeg ville ta en 3d ultralyd når jeg var i uke 25, å det angrer jeg ikke en dag på!!!! dette var ikke et tilbud jeg ble spurt om, så jeg måtte betale selv, men det var det værdt... fikk masse bilder å dvd av hele ultralyden!!! =) det var sinsykt morsomt å se den lille i 3d.. så at han liknet på meg, å det stemte når han ble født :P

så bare gled deg =))

Skrevet

Hei!

Jeg var på 3D-ul med min første, rundt 28. uke tror jeg. Husker ikke helt uten å sjekke graviditetsboka mi, men vet det var rundt 26, 27, 28. uke :)

Da jeg var der (Medicus i Tr.heim), hadde snuppa vår lagt seg med hodet nedover, og festet seg skikkelig. Hun var tidlig ute med å forberede seg ;D

Hvertfall, så ble bildene dårlige pga. dette, og fikk derfor halv pris & et vanlig ul-bilde.

Men uansett var det kjempegøy å se jenta vår såpass stor :D

Og se henne frisk & rask.

Gled deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...