Gå til innhold

Symptomer som forsvinner...

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 8+4 sånn ca. Den siste uken har jeg vært til tider ganske kvalm, men dette har nå gitt seg. Har samtidig hatt en enorm apetitt, men også dette har gitt seg. Er nå bekymret for at alt ikke er som det skal... Er førstegangs gravid, har allerede vært på tidlig UL og sett hjertet banke (for ca. 1 uke siden). Noen flere som opplever at symptomer forsvinner? Hilsen uvitende...:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141312694-symptomer-som-forsvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke skal på UL med det første igjen hadde jeg kanskje spurt om jeg hadde fått en time. Men dette er pga min egen erfaring. Alt kan selvfølgelig være bra. Enkelte har jo aldri symptomer før magen er der;-)

Men jeg har personlig hatt to MA. Det vil si at fosteret dør, men kroppen min ikke støter det ut! Da opplevde jeg også at symtomene gradvis forsvant.

Dette er ikke for å skremme deg, men virkeligheten kan være tøff til tider.

Så har du muligheten, så få det sjekket.

Sender masse lykkeønskninger og klemmer;-)

hvis du leser inne på babyverden sin uke for uke så står det at en del mister kvalmen rundt uke 8/9 så det ka n være dt. jegh ar hatt perioder hvor jeg har vært kvalm jeg og,men er bedre nå,, sånn har det vært med meg alle svangerskapene...

Takk for svar - jeg skal på ultralyd igjen den 23. februar, men skal til jordmor neste uke, så kan spørre da... Håper alt er vel, for vi har ventet i 3 år på dette! Jeg har hørt at dersom man har fått påvist hjertelyd, så er risikoen for at noe går galt enda mindre, så håper på det beste!!!

Annonse

Hmm.. Det her var ganske betryggende lesning er 9+5 og alle mine symptomer bortsett fra ømme bryster forsvant på tirsdag. Hadde en mikroblødning på tirsdag trodde at det var over og ut for denne gang. Var hos legen på tirsdag og hun sa at så lenge jeg ikke stod å drypper blod så var det ingen som ville ta en nærmere titt på meg. Tok blodprøver og venter på svar på disse. Jobber på et laboratorium så skal få en venninne til å kjøre en hcg til på meg i helgen så får vi se hva ståa er, men utifra hva jeg leser her så kan jo ting ha gått bra alikevel... *krysser fingre*

Hei!

Jeg opplevde akkurat det samme som deg (rindt uke 8-9), er nå i uke 13 og var på UL i dag. Alt var bra! Så disse symptomene kommer og går lilttegrann, uten at det behøver å være noe galt. Uansett, siden du har vært på UL og sett hjertet slå (hvilket gjør sjansen enda mindre for at det er noe galt), så kan du kanskje bare dra på helsestasjonen og få høre hjertelyden. Tror de gjør det om du stikker innom og forteller din bekymring.

Masse lykke til uansett!

:)

Mine symptomer har også gitt seg. Bare for en uke siden var jeg kvalm, kunne ikke dusje rett på puppene fordi de var så ømme, urenhetene begynner å bli borte. Jeg er 12 uker nå,og leste et sted at da skulle fosteret være 7 cm langt, men det kan jeg ikke forstå for magen min er flat som en pannekake. Redd for at bebyen har sluttet å vokse jeg, går lissom bare å venter på at jeg skal få vondt i magen og begynne å blød. Å,jeg vil ikke miste babyen min :( Er dette vanlig eller?

er det din førstefødte?? da er det helt normalt at du ikke har fått noen mager..jeg har selv fått mage ganske tidlig med nr to og denne gangen,men med førstemann fik kjeg ikke antydning til mage før i uke 14.. jeg har også en venninne som vi ikke kunne se noen mage på før hun var 7 mnd på vei..så du må ikke være redd fordi du ikke har fått noen mage....

Hvordan gikk det med HI?? fikk du bekreftet at alt er bra?

ang mage jeg er 2. gangs og har veeeeeeeeeldig liten antydning til mage, er 13+0 i dag...fikk mage seint med førstemann og så tja den kommer når den kommer=) jeg har vært på ul i dag da og sett et sprellende nurk, er alt annet enn glad i ul apparatet, spreller mot det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...