♥Spirevipp♥ Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 For oss som venter utålmodig på å få bekreftet om spiren har satt seg og resultatene! Har dere symptomer? og når har dere IKM? Trenger noen å betro meg til, mens jeg gjemmer nettsiden hver gang kollegaer kommer inn på kontoret! Samboeren er redd for å snakke om det før det er bekreftet, og jeg er temmelig sikker på at jeg er gravid! Håper jeg bare slipper unna den voldsomme kvalmen denne gangen!
Surk Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 har ikm søndag eller mandag.. har variert litt!! venterpå tester fra billigtester.. så hhåper dei kjem imora.. sjå om eg tester lørdag.. Har ein god følelse, men tore ikkje håpe for mykje.. redd for å bli skuffa!!! Håper og på å sluppe unna kvalmen.. var ikkej so gale dei vekene eg gjekk før eg mista i novemer.. litt på morgonen!! Håper på det beste med både test og kvelme )
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Hei =) Jeg har ikm den 28 jan. Men nå i det siste har den kommet noen dager før. Venter spent ,men føler ikke noe den mnd her. har du noen symp?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har IKM 29. og har ømme pupper og littebittegrann uvel innimellom. Kjent tendenser til litt murringer av og til. jeg håper og håper, men tør ikke håpe for mye!!!
hanne håpløs Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Veit ikke når jeg har ikm, men det er i uke 4 en gang.. Hadde el, for det kjenner jeg. Ga blod rundt el-dagene, og hadde omgangssyka helga ette el. Hehe.. Og nå er formen sådan at jeg blir fort sulten/fort mett, kvalm om morran-MÅ spise med engang for å døyve kvalmen. Blir fort svimmel når jeg reiser meg opp ifra sofaen osv. Men alt i alt så regner jeg med at de symptomene der kommer av "etterdønninger" av spysyka og at jeg "mangler" blod. Jeg tviler på at jeg er gravid (selv om vi har hoppa rundtom i senga nesten annenhver dag denne mnd, høhø). Men jeg håper jo selvfølgelig...
shimonie Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 jeg har IKM et sted mellom lørdag og mandag tipper jeg. aldri vært het regelmessig. men forrige mens fikk jeg 26 des. så tipper det er mellom 23-25 et sted. har hatt mensmurringer flere dager, ikke etter hverandre. men idag var det skikklig. var sikker på at TR kom, men nei da! får forresten aldri mensmurringer/smerter til vanlig, så det her er jo litt merkelig da... i tillegg kan jeg bli lett kvalm, noe øm i puppene. men, kan jo hende jeg innbiller meg det hele. tatt to negative tester og, men det var ve uansett for tidlig å teste. skal prøve imorra eller lørdag, kjøpt CB digital test, så håper jo at den er positiv:P hvis ikke venter vi nok kanskje litt med prøvinga.
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Mensen murringer har jeg hatt i dag, pluss mye utflod. Ømme bryster har jeg også ( men det har jeg alltid når jeg skal ha mensen nå ) Men jeg regner med at mensen kommer til uka. Vi mistet i august så begynner å bli litt lei prøving nå, har på en måte gitt opp litt ! Så har holdt meg unna bim lenge . Men nå har vi forlovet oss ( gifte oss 130811) så jeg har fått litt andre ting å tenke på ) kanskje det er pos for en graviditet da alle sier at jeg IKKE må tenke så mye på det ( for det er lett .. nei) Lykketil alle sammen )
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2010 Ja jeg føler at brystene er større og tyngre. Kjenner murringer i livmor og har plutselig veldig vondt i alle tennene mine...og hvis jeg ikke husker helt feil, mener jeg at jeg hadde det sist jeg var gravid også! Er ikke så veldig kvalm, men vondt i hodet og sliten! Skal teste på torsdag neste uke....er veldig spent!
Ønske nr 3 Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Har Ikm 31 har vært kjempeutålmodig og testet allerede men var jo så klart negativ, får vente til neste helg om jeg klarer. Har bestillt flere tester fra billige tester. for 2 dager siden hadde jeg ikke mye med litt vondt nederst i ryggen og prikking på siden av magen, er så spent om vi har klart det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå