Gå til innhold

uke 12 idag. kjøpt inn masse babyklær, kunne ikke dy meg


celinesbaby

Anbefalte innlegg

fant de søteste på hm, måtte sette meg inn i strl og slikt da, så jeg ikke kjøper feil klær. var skikkelig hyggelig, åh, nydeligste små plagg, ble veldig virkelig nå. kjøpte to mammagensere også, så fine på hm de også, nå er jo magen skikkelig på plass, og gleder meg til å vise den frem i stramme gensere:) fant ut at jeg gidder ikke kjøpe dyre babyklær de bare bruker ca en mnd når man kan få så utrolig søte til en billig penge på hm. hva med dere, noen som har begynt å hamstre?tror jeg nesten hamstret en hel garderobe jeg, hehe, ikke helt meningen, men nå har jeg da en god del:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...

Er i uke 11, og prøver å holde meg i selene så lenge som mulig...Når jeg først er i gang revner det vell helt for meg;-)

Skal på et par reiser til våren så tenkte ta en del shopping da, forhåpentligvis vet jeg om det er jente eller gutt etter UL uke 18..

Men har allerede kjøpt noen nydelig topper på asos.com - en engelsk side som har egen kolleksjon for gravide - super fine og trendy - gleder meg til å bruke disse, men fortsatt må magen komme litt mer i gang...

å så gøøøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...