Gå til innhold

Til dere m morgenkvalme: når startet det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på hvor langt jeg er på vei nemlig. Enten 8 uker, eller 12 uker (ah, hvorfor så vanskelig å huske mensen?)

Så inne på uke 8 står det: "Begynnende morgenkvalme vil kunne være merkbar hos noen nå."??? Er det liksom en regel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg har forstått det, kan man få kvalmen når som helst.. Jeg personlig fikk den fra uke 7-9 og 10 og utover (uke 12 nå og den har ikke gidd seg enda..)

Lykke til :)

Skrevet

kvalmen startet i uke 5-6 begge ganger,er gravid med nr.2 nå 11+2:-)

Skrevet

Hos meg startet den i uke 4! :) Samma som sist, var veldig ille til ca uke 16...

Tror det er vanligst at kvalmen dukker opp før uke 12, men det finnes sikkert unntak... :) Sist så trodde legen min at jeg var 4 uker lengre på vei enn jeg egentlig var, så du må nok ha ul for å få vite sikkert!

Lykke til! :)

Skrevet

Her kom den for fullt i uke 7, og nå er jeg kvalm døgnet rundt. Håper det gir seg snart!!

Skrevet

ei venninne av meg ble faktisk ikke kvalm før etter uke 12, hu fant ikke ut at hu var gravid før hu var 9 uker på vei..

men for min del de to første gangene ble jeg kvalm i uke 4. Nå ble jeg kvalm i uke 6/7.

Skrevet

her kom kvalmen i begynnelsen av uke 5.. i morra er jeg i uke 6, så jeg har nok en en lang tid med kvalme i vente :P

Skrevet

Begynte når jeg var 4 uker på vei... Føles som jeg har gått kvalm siden unnfangelsen egentlig:p

Skrevet

Med første var jeg ikke kvalm i det heletatt. Denne gangen kom kvalmen i uke 6.

Skrevet

Det var pga kvalmen at jeg fant ut at jeg er gravid. Den kom snikende i uke 5-6 eller noe sånt =)

Skrevet

Eg var uggen og kvelds-kvalm frå veke 5 ca. No er eg i veke ni og no har kvalmen tatt laust for alvor! Skikkleg pyton er det! MEN; kjøpte Seaband i går, og det trur eg hjelper...Kjenner meg mindre uvel no! Klarar å ete igjen...;)

Skrevet

Nei, det er vel ingen fast regel, for med forrigemann startet kvalmen i uke 6, mens jeg denne gang startet spyinga i uke 10. Men forrige gang var litt ekstremt igrunn, for kvalmen gav seg ikke før poden var ute, og "morgenkvalme" var egentlig en "hele-døgnet-kvalme"... Denne gangen krysser jeg fingrene for at kvalmen gir seg når den skal:-)

Skrevet

med nr 1 og 2 startet den i 6.uke..

er 5+6 i dag og ingen ting ennå... håpe håpe=)

Skrevet

er i ca uke 10, og har kun hatt 1 dag med kvalme og oppkast :-)

satser på det var det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...