Gå til innhold

Tok test mandag, onsdag og i dag

Kanutten80 gutt 08 og gutt 10

Anbefalte innlegg

Å de var POSITIVE!!! Er 4+1 uker på vei i dag. HELT UTROLIG.

Skal på ultralyd 11. februar <3, ille spennende.

Så nå hører jeg til her......

Satte inn et egg 6. januar. Trodde ikke jeg kom til å bli gravid, siden jeg ikke hadde noen symptomer i rugeperioden. Hadde mer symptomer ved det negative fryseforsøket vi hadde i november.

Så nå er nummer to ventet 1. oktober om alt går bra. Det klaffet på 2. forsøk.

Har en sønn på 16 måneder, å med han klaffet det på første ivf forsøk. Å det etter over 60 pp på natur metoden.

Nå krysser jeg fingrene for at dette går veien. Har hatt SA før, så klarer ikke helt å slappe av.

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Kanutten80! Og velkommen hit :-) Er det ikke fantastisk? Kjenner meg godt igjen i innlegget ditt - jeg hadde det på samme måte som deg. Hadde absolutt ingen symptomer i rugeperioden, annet enn menssmerter etter hvert, mens jeg i alle de andre forsøkene har hatt massevis. Så var skråsikker på at denne gangen var jeg ihvertfall ikke gravid, hehehe. Hyggelig å ta feil av og til :-) Det skal nok gå bra, skal du se! Lykke til med UL!

GRATULERER!!!!!

Det er helt fantastisk med positive tester! Jeg tok også tre:-) Var jo sikker på at jeg ikke var gravid siden vi hadde hatt så mange negative forsøk. Nektet meg selv å kjenne etter symptomer, men når jeg tenker tilbake så hadde jeg nok mindre symptomer på dette forsøket.

Krysser fingrene for at spiren din klorer seg fast:-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Gratulerer så mye :)))

Satser på at dette går bra, at det er meningen at dere skal oppleve å få smæsøsken til gutten deres :)

Vi og venter nr 2 pga søskenforsøk ;)

Var sikkelig nervevrak lenge, men har begynt å slappe av etterhvert. Bare å ta tiden til hjelp og så skal du se at dere finner et bankende hjerte på tidlig UL :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...