Ennai Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg og typen tenkte at vi skulle feire at vi hadde kommet til 2.tri, og gikk ut på kino Det hele endte med oppkast i kinosalen og vi måtte gå før filmen var ferdig for jeg var så fryktelig kvalm Den såkalte feiringa endte med at jeg lå på sofaen og skalv i feber med bøtta tett ved Større avslutning kan jeg ikke tenke meg på 1.tri Lykke til videre alle sammen, så sees vi innpå 2.tri
Musemor med tre søte små Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Hehe... Krysser fingrene, og hvisker "på gjensyn" tilbake
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Hehe huffda.. ikke helt etter planen nei... Lykke til, så ses vi om nøyaktig 4 uker til:)
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 hehe, huffda... litt av ei feiring det ble på deg da må jeg si:p Men kunne nå så absolutt ha vært langt værre;b Deilig å endelig være inne på 2.tri kan jeg tenke meg: ) Satser på at jeg kommer etter om knappe 3 uker ca;) Så vi snakkes nok der igjen etterhvert!=)
Ennai Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 Ting ble virkelig ikke etter planen nei, men alt er mye bedre i dag heldigvis ble vel slik i går pga at jeg glemte å spise før jeg sto opp og dro til legen, så kan vel egentlig klandre meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå