Gå til innhold

Hva er det vanskeligste/uforklarlige/tragiske dødsfallet du har vært borti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør fordi det er så mange som har gått bort på en uforklarlig måte i min familie. 2 stk som nå har dødd av hjertestopp i en alder av 33 og 39. Det bare stoppet, uten noe forklaring....

Så har jeg en fetter som fikk blodforgiftning av hemoroider. Tragisk...han ble bare 23 år.

Fortsetter under...

Skrevet

En leieboer ble drept, delvis partert og forsøkt påtent i utleieleiligheten. leieboeren brant litt, og det var en del skader i leiligheten. Er glad for at vi var på ferie når det skjedde.

Skrevet

Fetteren min på da 13år spilte fotball og slo hodet i målstangen. Gikk hjem og la seg og våknet aldri mer. Ekkelt å tenke på at tante var den personen som fant han. Hun hadde laget pizza og skulle opp å hente han, men fikk ikke liv i han. Stakkar tante, og stakkar fetteren min.

Skrevet

Det har faktisk skjedd 2 ganger i min familie og:) hehe, kanskje du er kusina mi? Veldig spesielt ¨å få beskjeden om at en person du kjenner er død, og ikke engang en obduksjon kunne gi svar på hvorfor...

Skrevet

Det dødsfallet som har gått mest inn på meg, var da min bror døde. Og nå har jeg opplevd fire dødsfall i nær familie og vennekrets på bare noen få år, og jeg er 18.

Skrevet

Ei venninne døde i en tragisk ulykke, hun skle på en sten, og slo hodet sitt.. :( Det var det et vanskelig dødsfall, tragisk, og forferdelig. Det skulle jo ikke skjedd..

Annonse

Skrevet

Min oldefar syklet og fikk gnagsår på hælen. Døde etter kort tid pga. blodforgiftning. Da var min bestefar bare 3 mnd. :(

Skrevet

Onkelen min fikk sjekka en føflekk for kreft - men legen glemte å underette han om at de hadde funnet kreftceller der.

Tiden gikk og kreften spredde seg - og da han endelig fikk vite han hadde kreft, hadde han 2 mnd igjen å leve.

Hadde legen gjort jobben sin, hadde han levd i dag.

Skrevet

Det må være da onkelen min, som var sprek og frisk gikk til legen med en lei hoste han hadde slittt med i et par uker, og som gjorde det slitsomt å sykle til jobb. Han ble sendt til røntgen, og det viste seg at han var full av kreftsvulster. Fem dager senere falt han i koma og døde.

Skrevet

Reagerte på bruken av smileytegn her... Syntes ikke det passet seg når det er snakk om dødsfall. Du snakker om det som om det skulle vært en morsom historie :(

Skrevet

Må være tremenningen min.

Mens hun var ute og lekte på vinteren, så ble hun tatt av et sneskred og ble skyllt på havet. Hun ble aldri funnet.

Hun ble stakkar bare 7 år, og det har vært tungt.

Skrevet

Pianolæreren var ute å gikk søndagstur da hun ble påkjørt av en liten gutt på sykkelen. Hun slo hodet i asfaltet og døde litt senere av skadene.

Skrevet

Det gjør jeg da slett ikke. Bare et sammentreff at det samme som har skjedd i min familie har skjedd i hennes. Det går litt på autopilot, men jeg forbeholder meg faktisk retten til å sette det tegnet jeg ønsker der jeg ønsker det, uten å beklage i etterkant.

Annonse

Skrevet

en kamerat som jobbet i slalombakken, skulle kjøre skuter opp og hjelpe noen, men han ble kjørt på av en slalomkjører og fikk skien stukket gjennom hue... helt grusomt!!!!!

en annen kamerat var med sin far på fisketur og skulle hente ved til bålet da en stein løsnet og falt over han... så han ble totalt knust.... faren holdt gutten i armene da han døde...:(

Skrevet

Uff, så fælt å lese.

Mest tragiske dødfallet jeg har vært borti må ha vært dødsfallet til faren min. Jeg var 14 år, og hadde vært på hjemmefest. En liten fest for å markerer et nytt skoleår, hjemme hos en i klassen. Pappa hentet meg på festen den lørdagen, kl. var nesten 12 på natten. 2 timer etter at han kom hjem, våknet han og følte seg dårlig. ca. 1 time etter det kollapset han, falt i koma og våknet aldri igjen.

Er så takknemlig for den lille tiden i bilen med han.

Skrevet

min farfar... ikke uforklarlig men ikke så arti:( han hadde slag i 1995, da ble han lam i halve kroppen, men greide seg. hadde epilepsi anfall en sjelden gang da..

men 2007 fikk han et epilepsi anfall når han var på besøk til en venn.. å ble sent til sykehuset... vi vikk beskjed om at han var vel hjem igjen på fredag (det var da tirsdag) men jo nermere fredag de kom jo mer fann det ut... han gikk i koma, å våknet aldri..

han hadde ligget med et slag uten at sykehuset hadde merket det!!

Skrevet

13.40 her. han var bare 59 år.

Skrevet

Glemte alder på faren min. Han var 43 år da han døde.

13.33

Skrevet

da min bestevenninne ble skutt 5 ganger rett foran ansiktet mitt.....

jeg ble skutt en gang, men klarte meg... men det gjorde ikke hun.... vi var da 14 når dette skjedde...

Skrevet

Pappa døde av plutselig hjertestans bare 43 år gammel. Han ble funnet død på badet like før midnatt etter å ha vært på badet ganske lenge(lurte jo på hvorfor han brukte så lang tid).. det ble prøvd gjenoppliving og ambulansen kom med en gang, men livet stod ikke til å redde.

Han hadde klaget litt på smerter i brystet noen mnd, men hadde blitt utredet uten at de fant noe galt. Så det kom som et sjokk..

Ikke kjekt å ha opplevd sånt i egen familie, nå forstår jeg virkelig hvor kort vei det er mellom liv og død og det har gitt meg endel angst i ettertid:/

Skrevet

Det verste er vel at en fetter skøyt seg selv med hagla i hode, så hele hode ble most. Noe av det verste de hadde sett på sykehuset.

Ellers er det at mammas fetter helt plustelig gikk i bakken på plenen når han var ute og lekte med barnebarna, hadde aldri vært syk, men fikk ett veldig stort infark som stanset hjerte med engang!

Dette er bare noen av ekle hendelser som har gjort at folk i nærmiljø og familie som er døde.

Liker helst at folk får leve til de er gamle og klare til å dø.

Skrevet

Bestevenninen min sin samboer sovnet fra middagen, døde av kullosforgiftning, hun mistet sønnen sin i kreft 7 år gammel og nesten faren pga alvorlig hjerteinfarkt. Vi har vært venninner i 20 år, og det er grusomt på alle måter hva hun har måttet vært igjennom.. :(

Fettern min døde etter et fall fra en stol, 3 år gammel.. Onkelen min døde på akkurat samme plassen som farmor sovnet stille inn.. Han var 47 når han døde, nettopp kommet hjem fra sykehuset pga utredning, men de fant ingenting.. Var hjertet der og..

Skrevet

Ikke bra for meg som har dødsangst å lese sånne innlegg merker jeg:/

Skrevet

Dette var mange triste historier. Samtidig får det meg til å tenke på at livet jammenmeg er skjørt og at man antakelig kommer til å måtte ta noen slike nedturer, dessverre.

Mistet en i familien, som var kjernesunn, til lungekreft. Aldri tatt en sigarett i sitt liv, og det var vanskelig å behandle kreften. Trist og på en måte bittert.

Skrevet

En av mine beste venner ble tatt av ei bølge på en molo. Han ble skylt i havet og druknet. Han ble ikke funnet før dagen etterpå. Dette ga meg en vekker og gjorde at jeg nå setter større pris på livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...