Gå til innhold

Masse bra info jo!!:O)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er kjempe flott. Full oversikt her

http://www.babyverden.no/Gravid/Uke-for-uke/

Men husk, BV beregner uker litt anderledes enn BiM.

Uke 9 på BV er 9+0 - 9+6, altså 9 uker på vei (samme som det lege og JM bruker av erfaring). BiM sier da at du er i 10'ene svangerskapsuke.

Begge måter å beregne hvilken uke man er i er like korrekte, men der er greit å være klar over forskjellen.

Altså uke 9 BV = uke 10 BiM

Skrevet

Den var bra!!

Er 8 uker, og leste nettopp "Til Far: Hormoner" , begynte å grine jeg..

haha snakk om å være hormonell ja... Kanskje jeg kjente meg litt godt igjen;) (Tror jeg skal maile den til mannen... )

;)

Skrevet

Kjemp fin ;-) Skal også vise den til mannen ,-)

Skrevet

Ja det er forskjell på hvor mange uker man er på veg, og hvilken svangerskaps uke man er i har jeg forstått;)

Men følte at det stod så mye som ikke kommer fram her på BIM da:)

Er i min 10'ende svangerskaps uke og altså 9 uker på veg i babyverdenen.. og det stod at dette kunne være den første dagen man kjente seg fin i formen og uten kvalme.. og JA!! det stemmer så godt! Føler at jeg endelig har litt energi og har fått den gamle meg litt tilbake! Var morro når det stemte så godt!!:o)

Bra at andre også fikk litt nytte av denne da:)

Skrevet

På 1. svangerskapskontroll får man ofte en bok utdelt med uke for uke forklaring, og som om man snur den på hodet og begynner bakfra er det en egen del for mennene.

Det som står i den er nøyaktig det samme som står på BV sidene.

Syns personlig at informasjonen som står på BV er bedre enn her, men syns forumene her er bedre enn de på BV. Er bruker på begge steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...