januar-jenta Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Akkurat likt som forrige måned(ved min første inseminasjon)....på dag 13 begynte jeg å spotte og på dag 16 etter ins. kom mensen! Idag er jeg på dag 13 og da kom spottingen...så nå venter jeg bare at mensen kommer på lørdag/søndag! Møkk! Hadde virkelig håpet at det klaffet denne gangen!
uhhuhher Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 You and me both. Får bare prøve igjen om 14 dager – eller 9 i mitt tilfelle. Sære, teite syklus...
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Æsj, ja, det er et herk! Og så må man bare gå og vente på mensen også...dobbeltkjipt! Her er det spotting og småblødninger og kramper om hverandre, og jeg forventer mensen i morgen.
uhhuhher Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Jeg fant ut i går at det er blodig (no pun intended...) urettferdig at man får negative tester akkurat når man skal få mensen. Ikke bare er det kjipt å få negativ test, men man får det mens man har PMS! Hrmpf.
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Ja, og så ender det hele med masse menssmerter deretter...det er urettferdig, ja!
Lillie Vanillie Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Akkurat det har jeg tenkt på også. Det er liksom dobbelt negativ, siden det ikke er en gledens dag når den kommer til vanlig, det er kanskje den kjipeste måten å få bekreftet at det gikk i dass. Jeg har jo aldri egentlig trengt å teste (men riksen insisterer), jeg har jo fått mensen et par dager før testing.
ønskerflere Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Usj. jeg som trodde Januar skulle bli måneden for oss her inne. Så ser det ikke ut som noen skal lykkes??? Så urettferdig altså. Jeg hadde heller ikke lykken med meg denne gangen:-( Og har allerede vært hos min gynekolog og tatt FSH prøve, skal til HSG røntgen i neste uke. og har nok også bestemt meg for å bytte fra Stork til CFC. Hadde ikke sånn kjempelyst egentlig men av flere grunner så gjør jeg nok det ja. Så allerede i ettermiddag har jeg en liten samtale med CFC så grugleder meg å høre hva legen har og si. Har ett bitte lite håp om kanskje at jeg kan få komme dit i slutten av neste uke/neste helg. Men vet ikke om det går å fikse alt til da,samt få svar på de siste prøver jeg har tatt. Ja da er det vel bare å få overstått det ubehagelige besøket av den berømte tante for oss alle da og så sette nye kluter til å sende ut beskjed om at tante hun er ikke velkommen på besøk før om ca ett år!!
mamman&prinsessene Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Uff og uff, jeg føler så med dere, får tårer i øynene av å lese, har vært der, så veldig! Men en dag er dere gravide og da er alt dette fort glemt.. Mine tanker er med dere og jeg ønsker dere all lykke for neste forsøk.
januar-jenta Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2010 Januar ble visst ingen BRA måned for noen av oss....utrolig kjipt! Jeg skrev innlegget ved at jeg begynte å spotte på dagen idag, og at jeg ventet mensen til lørdag/søndag. Men NEIDA, jeg fikk mensen igår kveld... etter bittelitt spotting(såvidt det var noe på papiret). Og nå er mensen i full sving! Ikke fått de vanlige mensensmertene da som jeg får når mensen bryter ut... men har hatt lette mensensmerter hele uka.... Jeg skjønner meg ikke på syklusen jeg altså! Jeg kan jo ikke stole på en dritt! Jeg får eggløsning mye tidligere enn forventet, jeg får mensen mye tidligere enn forventet. En måned spotter jeg i 4 dager før mensen og nå spotter jeg 2 ganger på papiret før mensen.... JEG BLIR GAL! MØKK MØKK MØKK! Jeg blir så frustrert!!! Er deres andres sykluser like fucka opp???
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Er så utrolig trist og lese om at det ikke ordner seg for deg, hadde virkelig håp for deg etter som du hadde to egg liggende Jeg kan ikke si annet enn at jeg føler med deg, og virkelig håper du har snøre i bånn snart. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå