Gå til innhold

Har vært hos legen idag pga smerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har netopp vært hos legen fordi jeg har magesmerter..Da jeg mistet før(en gang) hadde jeg smerter også.Nå er jeg bare 4 uker på vei...Legen tok en klamidya test på meg og jeg fikk time hos gyn imorgen for å utelukke exu...

Dette blir spennende...Jeg vil ta ting som det kommer,vil ikke få panikk.

Håper at jeg klarer det..

Har noen av dere hatt/har smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke aleine om å ha magesmerter..det er helt grusomt. men jeg har vært inne hos gynekologen min å sjekka om alt var i orden etter jeg begynt å blø og når smertene var på værst, så trodde jeg hadde mistet for 3 gang, men det viste seg at den lille var alt fint med^^

Går fortsatt rundt med smerter prøver å holde roen meg er ikke alltid like lett så veit åssen du kan ha det.

Får håpe og alt godt for deg hos gyn og lykke til =)

Skrevet

Magesmerter/mensensmerter er vanlig når du er gravid.

Jeg har og vært hos legevakta pga sterke smerter, men alt var i skjønneste orden.

Det er mye som skal strekke seg og utvides der nede nå, så det er egentlig ikke rart at det kan gjøre vondt noen ganger...

Men det er lurt å få det sjekket en gang for mye:)

Lykke til i morgen! Skal krysse fingrene for deg!:)

Skrevet

Det er ubehagelig og vondt å gå gravid. Det er ingen som forteller en det av en eller annen grunn. Men de tre første mnd er det slett ikke behagelig!

Noen er vel heldige og ikke kjenner noe, jeg er ikke en av de. Jeg har hatt to aborter også og smertene er litt forskjellige, men det er ikke mye forskjell. Skjønner godt at du lurer. MEN det er HELT normalt.

Jeg har murringer, verking, stikk i lysken og under navelen. Det er der livmora henger fast.

Jeg forstår du vil sjekke det ut. Det er lurt. Ikke bli urolig hvis de ikke ser noe da. For de ser nok ikke noe før om to-tre uker.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...