Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Er ikke det lite? I tillegg går jeg 1 time hver dag. Går ikke på ketolyse så jeg spiser de fleste typer grønnskaer. Kun et lite grønt eple av og til. Spiser heller ikke spes. fet mat.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 For meg hadde det vært ganske bra! Jeg har aldri greid mer enn kanskje 400g pr uke. Det anbefales max 0,5-1kg pr uke for å få en varig vektendring. Ha i bakholdet hvor lang tid du har brukt for å få vekta på.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Det kommer ann på hvor mye du veier i utgangspunktet. og man skal jo egentlig ikke gå ned mer en 1 kilo i uken, så du ligger jo bra ann:) Jeg gikk den fra 80-60 på 2 måneder ved kun å spise grønnsaker, rent kjøtt, fisk, drikke kun vann, speltknekkebrød/brød uten gjær. visste du at det er sukker i alle pålegg? utenom en leverpostei, et kalkunkjøttpålegg og roastbiff? hvete,melk er faktisk det verste.. jeg gikk på denne dietten for å finne ut hva jeg var allergisk mot, vektapet var bare et pluss.. en tøff diett, men det finnes fortsatt masse god mat man kan lage:)
Gjest sug lut Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Nei, det er en bra og fornuftig vektnedgang, som det skal være mulig å holde.
Ugl@ Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Det er jo kjempebra, sånn vektnedgang er mye sunnere og varig. Husk at mye av vekta mange går ned mye i starten med diverse "super-kurer" faktisk er væske. Fortsatt slik og hold aktiviteten oppe med å gå en time hver dag, det tar tid, men etterhvert når du målet ditt. Husk at hvis du i forkant har beveget deg mye mindre enn du gjør nå så kan det tenkes musklene dine også driver å bygge seg opp samtidig som fettet forbrennes, da merker man ikke alltid så mye på vekta.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Det er ikke dårlig, og når du sier du ikke spiser spesielt fet mat så kan dette være grunnen til at du ikke har gått ned mer. Spiser du lavkarbo er det viktig å pøse på med fett for å gi næring til forbrenningsmekanimene. Tro det eller ei!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er 171 cm og 80 kilo. Skal ned 10-12 kilo til det jeg veide før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Det er på ketoylse,. ikke vanlig lavkarbo
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Drikker heller ikke melk eller spiser yoghurt Takk for alle svar
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Det høres ut som en veldig sunn vektnedgang! Lykke til videre:) Ikke vbli for opphengt i kiloene, men at du blir i bedre form, og får en sunnere livsstil. Kroppsfasongen kan endres mye, uten at vekta gjør det.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #11 Skrevet 21. januar 2010 Takk for svar alle sammen. Ja, det er en sunn nedgang, men jeg hadde forventet at det gikk raskere siden jeg har kuttet svært drastisk på det jeg spiser. Ikke rare utskeilesene jeg har unnet meg.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 Det er absolutt ikke lite. Du bør ikke gå ned mer, for da betyr det at det begynner tære på muskler og vannbalanse. Det sunneste er å ikke gå ned mer enn ca. 500 gram i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå