Gå til innhold

Denne mnd er jeg heeeelt rolig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg stresset i nesten et halvt år og har hengt meg opp i el og Ikm og alle mulige symptomer som en kan lete etter.

Men ikke denne mnd. Nå kjenner jeg at jeg er rolig, avslappet, skjer det så skjer det...nesten så jeg har innfunnet meg med at det kanskje ikke blir flere. Og jeg har hatt sex 4,2 og 1 dag før el og på el-dagen. Ikke planlagt altså, det var mannen som tok initiativ og han aner ikke når el er... Føler meg helt avslappet og har Ingen SYMPTOMER :) Hehe...jeg tror nesten jeg har kjent litt for mye etter de forrige mnd, for da har jeg vært et vandrende symptom selv :)

Vel..bare noen ord fra meg....som ikke stresser denne mnd..og driter i om jeg blir gravid eller ikke..hehe, vel ikke helt da... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha hengt her inne et halvt års tid så er det jo en kjennsgjerning at alle de som faktisk blir gravide - ikke har NOEN symptomer den syklusen det viser seg at de er blitt gravide ! :-)

Masse symptomer er altså ikke et tegn på at noe er på gang, snarere tvertimot.

:-)

Skrevet

hehe.

Vel, det er fort gjort å begynne å tenke slik også. Men jeg tror faktisk ikke jeg er gravid heller. Jeg tror mitt problem er at jeg ville ha en sommerbaby. Da hadde jeg alle planene klar og tenkte ikke tanken om at jeg kanskje ikke ble gravid. Nå er løpet kjørt for sommeren uansett, og da er det liksom ikke så nøye. Planen gikk i vaksken uansett den, så da får jeg heller legge nye planer når spiren fester seg en gang :)

Det er faktisk litt godt å ikke ha dette hengende over meg mere...jeg hadde planlagt alt fra permisjon, jobben, når jeg skulle tilbake..osv.. Da ble det iallefall ikke noe. Nå blir det når det blir...

Jeg har egentlig ikke hatt lyst på en baby rett opp i jula...så da blir det sikkert det :) :) hehe.

Jeg har uansett lært at dette styrer jeg ikke selv.

Skrevet

Jeg tenker som deg vedr sommerbaby - jeg var så innstilt på det og ble jo gravid med termin i juli, og så gikk det galt og da ble jeg litt motløs.

Mistet du også sommerspiren din ?

Nå har vi tenkt å hoppe over de to neste månedene og heller satse friskt i april, så får man iallefall januarbarn.

Men du skal se kanskje spira sitter hos oss begge når vi faktisk prøver å unngå det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...