Miss_J Skrevet 21. januar 2010 #1 Del Skrevet 21. januar 2010 ...och SOM jag har börjat glädja mig!!! Jag ser på mina två andra små lockliga prinsar hemma och börjar bli riktigt nyfiken på hur nr 3 kommer att se ut, vilken personlighet han har osv. Jag har handlat en hel del kläder/sängkläder i Sverige och det finns ju så mycket gulligt till killar med (t.ex Lilla Spöket Laban & "Tummen"). Eller vad med en liten "sailorboy" :-) Jag har lust att göra i ordning säng & allt redan nu, men har bestämt mig för att vänta åtminstone till 1 Mars... (han ska komma 7 April). Jag hade en period när jag kände besvikelse över att inte få en tjej, men insåg fort att det inte betyder någonting. När jag ser på t.ex mitt eget förhållande till min mamma, så är det INTE speciellt positivt....tvärtom...Föräldraskapet blir vad man gör det till själv och beror givetvis också på barnens personligheter. En sak är säker: pojkar är precis lika bra som tjejer på att kose med mamma. Lika söta är de också! Tänk er en gutt med piratbyxor, Nikeskor, en tuff t-shirt & keps. Det är superfint tycker jag! Nu finns det ju så mycket fina färger även till killar (mina gillar även rosa och jag har sagt att det "bara är de tuffa killarna som vågar gå med rosa kläder" ;-) Ni som är besvikna för att ni väntar en kille/ännu en kille : fundera på varför så kanske ni blir förvånade över att inte ha ett enda vettigt svar... ;-) Kram Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141311068-v%C3%A4ntar-min-tredje-kille-om-76-dagar/
utrolig78 Skrevet 30. januar 2010 #2 Del Skrevet 30. januar 2010 Flotte ord, Miss J! Har en flott gutt selv på 11 år, og han er da verdens koseligste kar:)) Og tenk, du har snart tre:)) Er selv gravid med nr 2, vi vet ikke helt hva det blir, men det er faktisk ikke viktig! Hjertelig velkommen uansett ) Lykke til med resten av svangerskapet, og kos deg masse med gutta dine:))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141311068-v%C3%A4ntar-min-tredje-kille-om-76-dagar/#findComment-141361932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå