Gå til innhold

Uff... hjelp meg litt her.. ang tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt på fredag, den var svak, men absolutt positiv, samme resultat på lørdag. IKM var lørdag eller søndag. Så testet jeg ikke igjen før tirsdag. Da ble den tydelig positiv. Av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at jeg skulle teste igjen i dag.. Den ble en del svakere enn hva den ble på tirsdag. Men streken var rar, unormalt bred, fløt liksom litt ut. Så jeg tenker jo umiddelbart worst case, at nå mistet jeg.. Så løp jeg på apoteket og kjøpte en digital. Tok den da jeg kom hjem, og der lyste det gravid mot meg. Dette var 3. ganger jeg tisset i dag.

Hva tror dere? Noen som har erfaring med noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mengden HCG i urinen varierer veldig og kan godt gi slik utslag.

Gratulerer så mye og velkommen inn til oss ;-)

Skrevet

Takk skal du ha:)

Jeg blir så urolig. Har mistet før, så jeg går og gleder meg veldig forbehold. Men jeg tenker jo at hcg skulle ha steget da, og at testen bare skulle bli enda sterkere... Derfor blir jeg urolig for at jeg nå skal miste igjen. Jeg får forholde meg til den digitale da;)

Skrevet

Kjenner den følelsen, dessverre.

Bestill en time hos legen og fortell om bekymringene dine, og få rekvisisjon til tidlig UL.

Det går bra denne gang skal du se, lykke til.

Skrevet

Jeg har en avtale med gynekologen min om tidlig ul, så jeg trenger egentlig bare å ringe han og få en time i uke 8. Jeg har Leiden mutasjon (anlegg for blodpropp), så jeg får litt tettere oppfølgning i svangerskapet enn vanlig. Heldigvis.

Hvor langt er du på vei? Ser du skal på ul snart også:) Mener å huske nicket ditt fra bli-gravid-forumet.

Skrevet

Jeg 9+1 idag.

Husker deg også, forresten.

Skrevet

Hvordan synes du disse første ukene er? Går tiden sakte? Jeg ser for meg at den kan gå litt tregt, men må bare prøve å ikke tenke på det hele tiden.

Skrevet

På den ene siden går det utrolig sakte, virker så lenge til den er "trygt".

15/2 er 2. trimester, men på den andre siden,m ser jeg tilbake, har tiden egentlig gått veldig fort, er liksom ikke så lenge siden jeg testet positivt og forlot "bli gravid".

Av erfaring fra guttungen, så går tiden alt for sakte her og nå, men ser man tilbake, har den gått så atl for fort, og brått en dag kommer fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...