Gå til innhold

Er ikke dette litt vel tidlig da..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 6 mnd reiste seg opp igår. Altså han satt å fanget og plutselig så reiste han seg så han sto. Det eneste jeg gjorde var å holde i fingrene hans,så han ikke tippet til siden. Han heiste seg opp selv,så han brukte egne muskler i både overkroppen og i bena. Han krabber ikke enda, så virker som at han har tenkt å hoppe over den biten..Satte han intill stolryggen,så han dro seg opp selv og bare holdt seg fast i stolryggen. Men er egentlig kroppen hans sterk nok til å tåle disse belastningene? Tenker at siden han gjør dette selv og synes det er moro, er det greit. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt tidlig ut ja, du har nok en aktiv liten krabat ;o)

Nå er ikke jeg fasiten altså, men jeg vil jo tro at siden han gjør det på egen hånd så er det greit ;o)

Skrevet

Mannen min gikk før han krabbet. Han begynte å gå rundt stuebordet da han var ca 6mnd. Han krabbet litt senere.

Har selv en gutt som vil opp å stå. Han spenner ifra og reiser seg opp selv hvis han sitter i fanget eller vi sitter på gulvet. Har prøvd å få han til å sette seg men det er vanskelig når han har helt strake bein. Han er 7mnd nå og har holdt på sånn et par uker

Skrevet

Jo det er veldig tidlig. Men ikke unormalt.

Min lille driver også med dette. Vi lekte i lekegrinden og han tok tak å dro seg opp. Klarte det ikke helt, men jeg løftet han opp og da sto han der selv.

Når han sitter på fanget så drar han seg opp på beina. Gjort det en stund.

Så lenge de gjør det selv er det ikke så farlig, men her prøver vi å unngå det, kan ikke være hel ferdig utviklet i hofter, bein tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...